Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bshizzle skriver: *Prik...* .... Jeg rørte dig først..! Ja det er et flot puslebord.
*Prik...* .... Jeg rørte dig først..! Ja det er et flot puslebord.
Hvad mener du med det? Det er slet ikke negativt, jeg føler mig bare dum fordi jeg ikke forstår det haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bshizzle skriver: Der er intet problem i det.. - Skrev osse det var da flot
Der er intet problem i det.. - Skrev osse det var da flot
Det var din kommentar "Prik, jeg rørte dig først", jeg syns var upassende.
Manden glæder sig sku da bare. Come on..
CHRIST.....!!! Der var intet negativt i min kommentar (Ja i må vel selvom hvordan i vil opfatte den..! ). - Jeg trækker gerne min "Have some fun" joke tilbage Flot Puslebord.. ( som jeg osse skrev!) Jeg havde selv overvejet at købe sådan et for noget tid siden..
Bshizzle skriver: CHRIST.....!!! Der var intet negativt i min kommentar (Ja i må vel selvom hvordan i vil opfatte den..! ). - Jeg trækker gerne min "Have some fun" joke tilbage Flot Puslebord.. ( som jeg osse skrev!) Jeg havde selv overvejet at købe sådan et for noget tid siden..
Du kan jo ikke gøre for hvis andre ikke deler din humor
Skide da være med det
Laulund87 skriver: Du kan jo ikke gøre for hvis andre ikke deler din humor Skide da være med det
.. Tak.. Nej det er osse tit svært at tyde folks humor over skrift, men Ja.. jeg kunne nok ha valgt en over smilende jokende smiley ved siden af ( hvis jeg nu havde sådan en i min samling )
Ej, hvor er det fedt! Er nu også rigtig glad for vores
rikkeregnbue skriver: Ej, hvor er det fedt! Er nu også rigtig glad for vores
ja den er helt kanon.. hvilken har i?
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
Bshizzle skriver: .. Tak.. Nej det er osse tit svært at tyde folks humor over skrift, men Ja.. jeg kunne nok ha valgt en over smilende jokende smiley ved siden af ( hvis jeg nu havde sådan en i min samling )
Hehe smileys hjælper da, men man kan altid blive misforstået
Den kommende far skriver: ja den er helt kanon.. hvilken har i? MVH Den kommende far http://babydutten.blogspot.com/
Det aner jeg faktisk ikke Min dejlige mor som er dagplejer købte puslebordet af en af de børns forældre hun havde i dagpleje, så det var både billigt og lækkert for os
rikkeregnbue skriver: Det aner jeg faktisk ikke Min dejlige mor som er dagplejer købte puslebordet af en af de børns forældre hun havde i dagpleje, så det var både billigt og lækkert for os
det var da sødt af hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128