Næsten grædefærdig, jeg er så ....!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger....

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal komme ud med alle mine frustrationer! Jeg er bare så... ked af det!  

Føler selv det er et stort problem, da jeg slet ikke har lyst til at være sammen med nogen andre end min mor?! Jeg er næsten grædefærdig og kan flere aftener i streg ligge og græde inden jeg falder helt i søvn!! Jeg bor sammen med min kæreste, hvilket jeg pt. ser som et forfærdeligt problem da alt han siger og gør går mig på! Og kan se på ham hvor ked af det han bliver

Jeg elsker min kæreste over alt på jorden, og vil ham det bedste og derfor gør det så forfærdeligt ondt på mig selv, når jeg ser hvor ked af det han egentlig bliver  Jeg har dog siddet og forklaret ham, at han altså ikke gør noget forkert som sådan - for det gør han ikke. For tiden går alt mig bare på. Det kan fx. irritere mig at en f***ing sko ikke er sat ordentligt på plads - og det ligner bare ikke mig!!

Jeg har det helt forfærdeligt over mig selv og er skide træt af at jeg ikke kan sove! Jeg føler bare at det hele er forkert.. At jeg intet kan! Jeg magter absolut ingenting og nu har det stået på i 14 dages tid!!

Glæder mig efterhånden bare til, at vores lille prinsesse kommer til verdenen, så alting igen bliver bedre - forhåbentligt!

Tak fordi i læste med, hvis i gjorde.. Havde bare lige brug for, at komme ud med det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

mortilflere

du skal ha fat i din jm eller læge og få noget hjælp med dette , vis manden din dette indlæg så ser han hvordan du har det hvis du ikke kan forklare ham det 

Anmeld

17. september 2011

Drømme

Anonym skriver:

Hej piger....

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal komme ud med alle mine frustrationer! Jeg er bare så... ked af det!  

Føler selv det er et stort problem, da jeg slet ikke har lyst til at være sammen med nogen andre end min mor?! Jeg er næsten grædefærdig og kan flere aftener i streg ligge og græde inden jeg falder helt i søvn!! Jeg bor sammen med min kæreste, hvilket jeg pt. ser som et forfærdeligt problem da alt han siger og gør går mig på! Og kan se på ham hvor ked af det han bliver

Jeg elsker min kæreste over alt på jorden, og vil ham det bedste og derfor gør det så forfærdeligt ondt på mig selv, når jeg ser hvor ked af det han egentlig bliver  Jeg har dog siddet og forklaret ham, at han altså ikke gør noget forkert som sådan - for det gør han ikke. For tiden går alt mig bare på. Det kan fx. irritere mig at en f***ing sko ikke er sat ordentligt på plads - og det ligner bare ikke mig!!

Jeg har det helt forfærdeligt over mig selv og er skide træt af at jeg ikke kan sove! Jeg føler bare at det hele er forkert.. At jeg intet kan! Jeg magter absolut ingenting og nu har det stået på i 14 dages tid!!

Glæder mig efterhånden bare til, at vores lille prinsesse kommer til verdenen, så alting igen bliver bedre - forhåbentligt!

Tak fordi i læste med, hvis i gjorde.. Havde bare lige brug for, at komme ud med det hele.

Du skal lige have et med herfra 

Anmeld

17. september 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Hej piger....

Det lyder bestemt ikke sjovt! Kan desværre nikke genkendende til en del af det.. Man får det så skidt med sig selv - for man plejer jo ikke at være sådan. Og det kan til tider bare forstærke ens "bitcheri" eller hvad man skal kalde det.. Ond ond cirkel!

Uanset hvor langt du er, så giv hormonerne skylden! Håber for dig at det snart går over, eller at du snart får din baby i armene.

En ting er sikkert - det bliver bedre Ellers havde så mange kvinder før os jo ikke frivilligt lagt krop til det

Anmeld

17. september 2011

Louiiiise

Jeg kender følelsen Jeg har også det sådan de sidste 14 dage

Jeg har brugt næsten hele dagen på at græde og skændes pga. at min dejligste mand ikke gjorde en ting rent på den måde som jeg plejer

Jeg elsker også min kæreste over alt på jorden, og vil ham det bedste og derfor gør det så forfærdeligt ondt på mig selv, når jeg ser hvor ked af det han egentlig bliver. Han er forvirret, da han ikke helt kan sætte sig ind i hvordan jeg har det

Jeg gider heller ikke være gravid mere desværre. Jeg vil bare gerne have hende til verden, så hele vores familie kan få et normalt liv igen

Så du er ikke helt alene i verden

Anmeld

17. september 2011

B&J

Jeg vil også snakke med jordmoren om det så du evt kan få noget hjælp til alt dette for det er da lige så hårdt for dig som for din kæreste...

men håber inderligt han forstår det ellers burde han læse dette indlæg i håb han han så ville forstå hvor ked af det du er...

sender dig verden største krammer og håber ikke der er så længe til du skal føde i håb om det blodt er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.