Hej piger.... 
Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal komme ud med alle mine frustrationer! Jeg er bare så... ked af det!
Føler selv det er et stort problem, da jeg slet ikke har lyst til at være sammen med nogen andre end min mor?! Jeg er næsten grædefærdig og kan flere aftener i streg ligge og græde inden jeg falder helt i søvn!! Jeg bor sammen med min kæreste, hvilket jeg pt. ser som et forfærdeligt problem da alt han siger og gør går mig på! Og kan se på ham hvor ked af det han bliver 

Jeg elsker min kæreste over alt på jorden, og vil ham det bedste og derfor gør det så forfærdeligt ondt på mig selv, når jeg ser hvor ked af det han egentlig bliver
Jeg har dog siddet og forklaret ham, at han altså ikke gør noget forkert som sådan - for det gør han ikke. For tiden går alt mig bare på. Det kan fx. irritere mig at en f***ing sko ikke er sat ordentligt på plads - og det ligner bare ikke mig!!
Jeg har det helt forfærdeligt over mig selv og er skide træt af at jeg ikke kan sove! Jeg føler bare at det hele er forkert.. At jeg intet kan! Jeg magter absolut ingenting og nu har det stået på i 14 dages tid!! 
Glæder mig efterhånden bare til, at vores lille prinsesse kommer til verdenen, så alting igen bliver bedre - forhåbentligt! 
Tak fordi i læste med, hvis i gjorde.. Havde bare lige brug for, at komme ud med det hele.
Anmeld