Ja altså syntes godt nok den sidste tid har været lidt hård, Sophia fik jo trukket ryggen skæv under kejersnittet, og gik følgende til kiroprakter i 2 mdr, kolikken gik væk og hun blev en glad lille pige Så begyndte hun jo at trille så fint og komme helt op på armene, men så fra den ene dag til den anden kunne hun ikke mere , trille gjorde hun heller ikke, huhn kunne knapt løfte hoved fra gulvet nå hun lå på maven, så til lægen igen, og ja ryggen var hoppet ud af led, fantastisk, så en meget ked lille pige, Den er nu fin og hun er beyndt at lege så fint på maven igen, men hendes ryg er godt øm, så Alt med at skulle sidde nægter hun, (håber snart det kommer

)Og så oven i det hele ja så syntes min krop ikke lige at den kunne overkomme alle de ting der sker for tiden, så er røget med ned depression igen, hvilke altså lige skulle sluges, var ikke sådan jeg troede det skulle være, troede jeg skulle være lykkeligere end nogensinde før nu nå jeg har min lille prinsesse.nå undskyld hvis det er rodet, og ikke rigtig nogen mening, men havde lige brug for At komme ud med lidt nu nå man ikke lige har en at tale med det om i hverdagen
Anmeld