Pyha snart ude på den anden side.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Pinkrose

Ja altså syntes godt nok den sidste tid har været lidt hård, Sophia fik jo trukket ryggen skæv under kejersnittet, og gik følgende til kiroprakter i 2 mdr, kolikken gik væk og hun blev en glad lille pige Så begyndte hun jo at trille så fint og komme helt op på armene, men så fra den ene dag til den anden kunne hun ikke mere , trille gjorde hun heller ikke, huhn kunne knapt løfte hoved fra gulvet nå hun lå på maven, så til lægen igen, og ja ryggen var hoppet ud af led, fantastisk, så en meget ked lille pige, Den er nu fin og hun er beyndt at lege så fint på maven igen, men hendes ryg er godt øm, så Alt med at skulle sidde nægter hun, (håber snart det kommer )Og så oven i det hele ja så syntes min krop ikke lige at den kunne overkomme alle de ting der sker for tiden, så er røget med ned depression igen, hvilke altså lige skulle sluges, var ikke sådan jeg troede det skulle være, troede jeg skulle være lykkeligere end nogensinde før nu nå jeg har min lille prinsesse.nå undskyld hvis det er rodet, og ikke rigtig nogen mening, men havde lige brug for At komme ud med lidt nu nå man ikke lige har en at tale med det om i hverdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Lilje82

Denisep skriver:

Ja altså syntes godt nok den sidste tid har været lidt hård, Sophia fik jo trukket ryggen skæv under kejersnittet, og gik følgende til kiroprakter i 2 mdr, kolikken gik væk og hun blev en glad lille pige Så begyndte hun jo at trille så fint og komme helt op på armene, men så fra den ene dag til den anden kunne hun ikke mere , trille gjorde hun heller ikke, huhn kunne knapt løfte hoved fra gulvet nå hun lå på maven, så til lægen igen, og ja ryggen var hoppet ud af led, fantastisk, så en meget ked lille pige, Den er nu fin og hun er beyndt at lege så fint på maven igen, men hendes ryg er godt øm, så Alt med at skulle sidde nægter hun, (håber snart det kommer )Og så oven i det hele ja så syntes min krop ikke lige at den kunne overkomme alle de ting der sker for tiden, så er røget med ned depression igen, hvilke altså lige skulle sluges, var ikke sådan jeg troede det skulle være, troede jeg skulle være lykkeligere end nogensinde før nu nå jeg har min lille prinsesse.nå undskyld hvis det er rodet, og ikke rigtig nogen mening, men havde lige brug for At komme ud med lidt nu nå man ikke lige har en at tale med det om i hverdagen

Årh det lyder også bare mere end hårdt og stakkels stakkels lille pus og hendes mor.

Håber det hele snart bliver nemmere hos jer, og det snart går bedre med hendes ryg.

Stort kram til dig herfra

Anmeld

18. september 2011

Pinkrose

Lilje82 skriver:

Årh det lyder også bare mere end hårdt og stakkels stakkels lille pus og hendes mor.

Håber det hele snart bliver nemmere hos jer, og det snart går bedre med hendes ryg.

Stort kram til dig herfra

Mange tak, ja det sku ikke sjovt nå man føler det hele falder sammen,

Anmeld

18. september 2011

DK

Ejjj det gør mig ondt at høre. Kan du få noget hjælp ved lægen/sundhedsplejersken? Jeg er sikker på at det er DØDhårdt at være alene med et lille barn, plus når i så ovenikøbet har bøvlet med hendes lille ryg og smerter osv. Jeg vil bare sige at på mig lyder det til at du gør et rigtig godt stykke arbejde og er en rigtig dejlig og god Mor for Sophia!

Anmeld

18. september 2011

Pinkrose

DK skriver:

Ejjj det gør mig ondt at høre. Kan du få noget hjælp ved lægen/sundhedsplejersken? Jeg er sikker på at det er DØDhårdt at være alene med et lille barn, plus når i så ovenikøbet har bøvlet med hendes lille ryg og smerter osv. Jeg vil bare sige at på mig lyder det til at du gør et rigtig godt stykke arbejde og er en rigtig dejlig og god Mor for Sophia!

Mange tak for de altid opmundrene svar, har taget fat i min læge da sundhedsplejersken ikke er til stor hjælp.

Anmeld

18. september 2011

piadas

Puha, hvor er det synd for det stakkels lille pus. Hvor er det godt, at du tager hånd om det. Jeg er som Ditte også skriver, sikker på, at du er den bedste mor for din lille guldklump.

Håber snart det lysner for jer

Anmeld

18. september 2011

Kit

Du er en FANTASTISK mor for Sophia. Det er jeg slet ikke i tvivl om udfra dine tidligere indlæg og dette.

Bare det, at du har indset din egen situation og kan bede om hjælp. Det er stærkt 

Håber du kommer hurtigt og stærkere igennem på den anden side. Det er godt at få talt med en prof, fx psykolog, selvom det kan virke en kende mærkeligt de første par gange.

OG god bedring med Sophias ryg. Håber hun er hurtigt videre.

Anmeld

18. september 2011

Marco2

Arhmen, håber da virkelig for dig at du snart er ude på den anden side. Kan selt ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være, og så føles vi andres pyl så fjollet for det er jo ingenting i sammenligning med dig.

Og håber for dig det hele snart er lysere

Anmeld

19. september 2011

PeruBaby

Kaempe knus til dig

Du er en staerk pige, det tror jeg bare per definition man er/bliver naar man er alene med et lille barn - og isaer naar der har vaeret mange smaerter involveret. Men det goer jo ogsaa ondt paa dig naar det goer ondt paa hende, det lille pus... saa proev at se om en psykolog eller din laege evt. kan hjaelpe, og ellers kan du jo altid laesse af herinde

God bedring til jer begge, Chris

Anmeld

19. september 2011

Pinkrose

Kit skriver:

Du er en FANTASTISK mor for Sophia. Det er jeg slet ikke i tvivl om udfra dine tidligere indlæg og dette.

Bare det, at du har indset din egen situation og kan bede om hjælp. Det er stærkt 

Håber du kommer hurtigt og stærkere igennem på den anden side. Det er godt at få talt med en prof, fx psykolog, selvom det kan virke en kende mærkeligt de første par gange.

OG god bedring med Sophias ryg. Håber hun er hurtigt videre.

Mange tak det rigtig rart at få af vide, Og ja har os sat mig i hoved at jeg skal på jagt efter en psykolog idag, det bare med at finde en der er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.