Til jer som er blevet gravide kort tid efter en fødsel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Krussedulle

.. God aften i stuerne ... Jeg vil meget gerne høre jer, som er blevet gravide igen, kort efter en fødsel, hvor lang tid gik der før i mærkede liv? ... Jeg blev gravid igen, da vores dreng var ca 4 mdr.. Og er nu 17+0.. .. altså, jeg har mærket liv, men ikke ligeså markant, som sidst.. ... er forresten 3 gangs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Krussedulle

Slet ingen?

Anmeld

18. september 2011

helle85

Krussedulle skriver:

.. God aften i stuerne ... Jeg vil meget gerne høre jer, som er blevet gravide igen, kort efter en fødsel, hvor lang tid gik der før i mærkede liv? ... Jeg blev gravid igen, da vores dreng var ca 4 mdr.. Og er nu 17+0.. .. altså, jeg har mærket liv, men ikke ligeså markant, som sidst.. ... er forresten 3 gangs

jeg blev også gravid da min dreng var 4 mdr men det er over 4 år siden så jeg kan desværre ikke huske hvornår jeg mærkede liv.

Anmeld

18. september 2011

Carina:-)

Krussedulle skriver:

¨Hvis moderkagen ligger ud mod maven ,kan baby først sparke ordentligt igennem omkring uge 20-Og endda senere ved dem der måske har lidt fødselmave fra tidl.

Det er helt normalt du ikke mærker mere endnu

Anmeld

18. september 2011

Krussedulle

helle85 skriver:

jeg blev også gravid da min dreng var 4 mdr men det er over 4 år siden så jeg kan desværre ikke huske hvornår jeg mærkede liv.

Okay, men tak for svar

Anmeld

18. september 2011

Krussedulle

Carina:-) skriver:

¨Hvis moderkagen ligger ud mod maven ,kan baby først sparke ordentligt igennem omkring uge 20-Og endda senere ved dem der måske har lidt fødselmave fra tidl.

Det er helt normalt du ikke mærker mere endnu

Okay, jamen så har jeg da noget at se frem til .. Har ledt og ledt, men har ikke kunne finde noget på nettet ... Tak for svar

Anmeld

18. september 2011

Hvem?

Krussedulle skriver:

Jeg blev gravid da min dreng var knap 3 mdr, jeg mærkede liv omkring de 20 uger, samme som første gang

Anmeld

18. september 2011

Krussedulle

Bondefruen skriver:

Jeg blev gravid da min dreng var knap 3 mdr, jeg mærkede liv omkring de 20 uger, samme som første gang

Tak for dit svar ... Man må nok bare væbne sig med tålmodighed, og vente på at baby vokser sig stor nok ... Selvom det er lidt underligt at være gravid i 18 uge, uden at føle sig gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.