ung pige/fuldtidsbarnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.899 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. september 2011

TNBC

Jeg er en sød 24årig pige der gerne vil arbejde som børnepasser/ung pige i huset hos en sød familie. 

Det ville dejligt hvis jeg også kunne bo der, eller de kender til et sted tæt på, eller også finder jeg et sted selv. 

Jeg er frisk på arbejde i hele Danmark. 

Jeg har været ung pige før med fem børn.. 

Vil I vide mere, så skriv til mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

SpunkenJo

Yurie skriver:

Jeg er en sød 24årig pige der gerne vil arbejde som børnepasser/ung pige i huset hos en sød familie. 

Det ville dejligt hvis jeg også kunne bo der, eller de kender til et sted tæt på, eller også finder jeg et sted selv. 

Jeg er frisk på arbejde i hele Danmark. 

Jeg har været ung pige før med fem børn.. 

Vil I vide mere, så skriv til mig. 

Du lyder som en pige med god erfaring på området.

Af ren nyserrighed, hva skal du have i løn? Jeg var selv ung pige i huset i Århus i sin tid. (10 år siden efterhånden....) hvor jeg passede tvillinger. Pyha

Anmeld

17. september 2011

TNBC

SpunkenJo skriver:

Du lyder som en pige med god erfaring på området.

Af ren nyserrighed, hva skal du have i løn? Jeg var selv ung pige i huset i Århus i sin tid. (10 år siden efterhånden....) hvor jeg passede tvillinger. Pyha

det har jeg ikke helt bestemt endnu.... for jeg vil ikke lyde for grådig, men jeg vil selvfølgelig heller ikke snyde mig selv. 

Jeg synes altid at det er svært at snakke om penge, for jeg vil jo ikke fornærme nogen. 

hvor mange børn har du?
Hvor mange timer forstiller du?
Og boende eller ikke boende? 
Hvad tænker du om lønnen?

Anmeld

18. september 2011

SpunkenJo

Yurie skriver:

det har jeg ikke helt bestemt endnu.... for jeg vil ikke lyde for grådig, men jeg vil selvfølgelig heller ikke snyde mig selv. 

Jeg synes altid at det er svært at snakke om penge, for jeg vil jo ikke fornærme nogen. 

hvor mange børn har du?
Hvor mange timer forstiller du?
Og boende eller ikke boende? 
Hvad tænker du om lønnen?

Vi har ikke råd til at hyre dig på fuld tid, men kommer du til København vil vi da gerne "købe dig" nogen timer om ugen til Carl på 2,5 og Spunken2 i maven.

Så hvis du ender i Kbh, kan vi jo snakke sammen til den tid

Kh Jo

Jeg kan tilføje, at jeg selv fik ca. 12.000 før skat for at passe 2 børn fra 8-16 hver dag den gang i Århus for 10 år siden.
- så en løn der svarer til en lærling med to børn

Tip:
Du skal nok gå efter at finde 2 familier, så du kan passe 4 børn som en dp.

Anmeld

18. september 2011

TNBC

SpunkenJo skriver:

Vi har ikke råd til at hyre dig på fuld tid, men kommer du til København vil vi da gerne "købe dig" nogen timer om ugen til Carl på 2,5 og Spunken2 i maven.

Så hvis du ender i Kbh, kan vi jo snakke sammen til den tid

Kh Jo

Jeg kan tilføje, at jeg selv fik ca. 12.000 før skat for at passe 2 børn fra 8-16 hver dag den gang i Århus for 10 år siden.
- så en løn der svarer til en lærling med to børn

Tip:
Du skal nok gå efter at finde 2 familier, så du kan passe 4 børn som en dp.

jamen med hvor mange timer har du brug for?

Bare af nysggerighed..

Og hvornår har du termin? 

Anmeld

18. september 2011

SpunkenJo

Yurie skriver:

jamen med hvor mange timer har du brug for?

Bare af nysggerighed..

Og hvornår har du termin? 

Jamen i snit 1 time eller 2 om dagen man-tor.

Det er sådan noget med at hente dem fra institution, forberede lidt aftensmad til dem, lægge lidt af deres vasketøj sammen.

Så mest af alt, er det nok 1-2 gange om ugen i nogen timer, hvor det en gang imellem omer aktuelt du bliver med dem hele eftermiddagen, ordner aftensmad og så putter dem, lytter til dem til vi kommer hjem igen.

Pt. Er det kun Carl der skal tages hånd om. Jeg sku gerne føde i slutningen af september.

Men hvis du ender i Kbh, vil jeg da gerne lige møde dig, så vi kan forventningsafstemme hvis det skulle blive aktuelt

Anmeld

18. september 2011

TNBC

SpunkenJo skriver:

Jamen i snit 1 time eller 2 om dagen man-tor.

Det er sådan noget med at hente dem fra institution, forberede lidt aftensmad til dem, lægge lidt af deres vasketøj sammen.

Så mest af alt, er det nok 1-2 gange om ugen i nogen timer, hvor det en gang imellem omer aktuelt du bliver med dem hele eftermiddagen, ordner aftensmad og så putter dem, lytter til dem til vi kommer hjem igen.

Pt. Er det kun Carl der skal tages hånd om. Jeg sku gerne føde i slutningen af september.

Men hvis du ender i Kbh, vil jeg da gerne lige møde dig, så vi kan forventningsafstemme hvis det skulle blive aktuelt

jamen jeg siger til hvis jeg kommer til københavn, hvilket jeg håber. 

Så er der jo ikke længe til. ved du hvad du får? 

Anmeld

18. september 2011

SpunkenJo

Yurie skriver:

jamen jeg siger til hvis jeg kommer til københavn, hvilket jeg håber. 

Så er der jo ikke længe til. ved du hvad du får? 

Glæder mig til at høre hvorhenne i DK du ender

Lad mig høre fra dig hvis du ender i den store by

- vi ved endnu ik hva det blir

Anmeld

18. september 2011

TNBC

SpunkenJo skriver:

Glæder mig til at høre hvorhenne i DK du ender

Lad mig høre fra dig hvis du ender i den store by

- vi ved endnu ik hva det blir

Det håber jeg, 

det er ikke helt let. men hvis du hører om nogen der har brug for noget ekstra hjælp, ikke kun børnepasning, må du endelig sige til..

Anmeld

18. september 2011

SpunkenJo

Yurie skriver:

Det håber jeg, 

det er ikke helt let. men hvis du hører om nogen der har brug for noget ekstra hjælp, ikke kun børnepasning, må du endelig sige til..

Helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.