Job :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.153 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. september 2011

hende-nanna

Hej alle I baby.dk'er :-)

Nu står jeg i den situation at jeg lige pt. ikke har noget job. Jeg stoppede det sidste sted, fordi jeg ikke vidste om det kunne komme til at passe med min skolegang osv. :-)

Men nu er det sådan, at jeg selv synes jeg kan få det til at passe, så nu vil jeg jo frygtelig gerne have et igen. Men som hvad?

Jeg har overvejet at søge som barnepige igen, men synes bare ikke rigtig der er nogen i min by som mangler :-(
Derudover har jeg tænkt mig at smide en ansøgning ind, som hjælpepige i Only/Sister Point butikken i min by. Men det er jo ikke sikkert hun mangler en.

Så hvad tænker I kunne være relevant. Jeg er åben for det meste, bare det ikke er for fysisk hårdt, da jeg døjer med skader bl.a. i knæerne. 

Det eneste "krav" er, at der skal være mulighed for at arbejde når man er over 18, da jeg om godt et halvt år fylder 18. Og så ville det jo være surt at blive fyret ;-)

Men kom med jeres ideer, og giv mig noget at tænke over! :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Fam. Madsen

afløser i hjemmeplejen

avisbud

dagligvars butikker

tankstationer

gillbar.

det var lige nogen af dem jeg kunne komme på

Anmeld

17. september 2011

Dinna88

Opret dig inde på jobnet, søg i dit område, søg ALT hvad der kunne være en mulighed. Det er ikke en god idé at begrænse dit område helt vildt

Anmeld

17. september 2011

hende-nanna

Fam. Madsen skriver:

afløser i hjemmeplejen

avisbud

dagligvars butikker

tankstationer

gillbar.

det var lige nogen af dem jeg kunne komme på

Tusind tak for dine ideer! :-)

Afløser i hjemmeplejen, har jeg ikke lyst til, da det vil blive min søster som skal være min "chef", og det synes jeg virker forkert. Men ellers godt bud :-)

Avisbud duer jeg heller ikke til, da jeg skal cykle eller gå rundt i længere tid, og det kan mine knæer simpelthen ikke holde til. :-(

Tankstationer var en ret god idé. Jeg vil kigge rundt i min by, og se om de mangler nogen :-)

Grillbar har vi kun én af i min by, og de har ikke brug for flere. Jeg har også ret svært ved at transportere mig for langt væk fra den by jeg bor i lige pt. Men når jeg bliver over 18, var det måske en mulighed :-) 

Anmeld

17. september 2011

Fam. Madsen

nannafrederiksen skriver:

Tusind tak for dine ideer! :-)

Afløser i hjemmeplejen, har jeg ikke lyst til, da det vil blive min søster som skal være min "chef", og det synes jeg virker forkert. Men ellers godt bud :-)

Avisbud duer jeg heller ikke til, da jeg skal cykle eller gå rundt i længere tid, og det kan mine knæer simpelthen ikke holde til. :-(

Tankstationer var en ret god idé. Jeg vil kigge rundt i min by, og se om de mangler nogen :-)

Grillbar har vi kun én af i min by, og de har ikke brug for flere. Jeg har også ret svært ved at transportere mig for langt væk fra den by jeg bor i lige pt. Men når jeg bliver over 18, var det måske en mulighed :-) 

hvilken by bor du i? eller hvad med den by hvor du går i skole i?? måske der var noget der.

Anmeld

17. september 2011

hende-nanna

Fam. Madsen skriver:

hvilken by bor du i? eller hvad med den by hvor du går i skole i?? måske der var noget der.

Jeg bor i Vinderup, og går i skole i Holstebro. Men det er mere hvis der er noget i weekenden eller om aftenen at transporten bliver svær til og fra Holstebro :-)
Men hvis det er, har jeg en søster som bor der, så kunne se om der ikke var mulighed for at overnatte hos hende :-) 

Anmeld

17. september 2011

lycly

Ligger der en føtex i din by ? Så kunne du søge job i kundeservice/kasselinjen . Jeg er elev i føtex (i textil afdelingen) og i min føtex der har kasseassistenterne det super godt, de har rigtig mange sociale arrangementer osv

Anmeld

17. september 2011

hende-nanna

LunaLykke skriver:

Ligger der en føtex i din by ? Så kunne du søge job i kundeservice/kasselinjen . Jeg er elev i føtex (i textil afdelingen) og i min føtex der har kasseassistenterne det super godt, de har rigtig mange sociale arrangementer osv

Der ligger en Føtex i den by jeg går i skole i :-)

Og det er lige sådan noget jeg har lyst til, men jeg tænker om de ikke fortrækker de unge under 18 år, da de er billigere? :-) 

Anmeld

17. september 2011

hende-nanna

Ingen af jer som har været inde og kigge, som ligger inde med et godt forslag eller flere? :-)

Anmeld

17. september 2011

PernilleogDennis

nannafrederiksen skriver:

Ingen af jer som har været inde og kigge, som ligger inde med et godt forslag eller flere? :-)

Bum bum.. Hvad med sådan noget som at arbejde i en vuggestue?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.