En lille up-date fra mig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2009

JulieE

Hej tøser!

En hurtig lille up-date herfra... jeg var jo under kniven i torsdags og det gik rigtig godt. Man må sige det var godt jeg fik det lavet for udover at få fjernet de to skruerne jeg havde siddende fra bruddet, var de også inde og kigge i knæet (kikkert-operation) og fandt ud af halvdelen af mit forreste kordbånd var flosset og sad og irriterede knæet. der var også en mus derinde (anede ikke jeg var begyndt at holde husdyr ). Alt det blev fjernet og ledkapslen renset op og knæet bøjet og strakt fuldt ud. Selvom jeg var i fuld narkose blev jeg udskrevet om aftenen og var hjemme hos mig selv denne gang med en forbinding og et par krykker efter aftensmaden, som svigerne gav. De havde også passet ungerne mens Lars kørte ud efter mig,
det går rigtig fint fremad med knæet. Har allerde været til fys 3 gange og både blevet trænet og fået masseret ben og fod af en studerende (Sååå lækkert!!). Min fys er rigtig godt tilfreds med fremgangen og jeg har fået lov til at slippe krykkerne, når jeg er hjemme, men ikke over længere distancer endnu.
Søndag kom mine forældre herover for at passe mig og blev til igår. Hvilket har været lykken og meget godt timet, da Line lagde sig med influenza søndag. Dejligt at mormor var der og kunne hjælpe om dagen -min far skulle til møder , så der var dømt tøsehygge. Line er desværre ikke frisk endnu, men det går noget nemmere for mig med at passe hende uden krykker.
Og så kunne vi endlig igår hente vores nye fine dyt. Iiiih hvor vi glædede os. Har virkelig savnet at have en bil, men nu er vi fint kørende igen. Glæder mig bare til jeg selv kan komme til at køre den, men der lige et par dage endnu pga knæet

Nå, det blev alligevel en længere smøre! Men jeg vil ind og have noget is på knæet nu!

Knus og kram fra
Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Muslingen

Kære Julie.
Åhh hvor er det godt at det går så fint. Og dejligt at du kan slippe for krykkerne noget af tiden. Håber du snart er helt på toppen igen.
Knus Fie

Anmeld

22. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

SØde Julie

JEg er rigtig glad for at det går fremad med træningen og jeg håber virkelig at det lykkes med at få det til at virke ordenligt denneher gang.

Held og lykke
KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.