Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har i hørt om sateliten NASA har sat op styrter mod jorden, og rammer engang fredag d. 23 september?
Læs her: nyhederne.tv2.dk/article.php/id-43808192:kæmpesatellit-buldrer-imod-jorden.html?forside
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
man kan ikke læse den eller jeg kan ikke finde siden
Malou&Anders skriver: man kan ikke læse den eller jeg kan ikke finde siden
Hmm. Du kan finde den på startsiden på www.tv2.dk
benjamins'mor skriver: Hmm. Du kan finde den på startsiden på www.tv2.dk
jo nu kan jeg ..
synes hele tiden usa finder på mærkelig ting og sige tror nu heller ikke helt på den os ligesom med jorden skulle gå under der i maj månede.. men nu må vi se.. helle for at blive indenfor..
Malou&Anders skriver: jo nu kan jeg .. synes hele tiden usa finder på mærkelig ting og sige tror nu heller ikke helt på den os ligesom med jorden skulle gå under der i maj månede.. men nu må vi se.. helle for at blive indenfor..
Tja, det hjælper nok ikke så meget at blive indenfor, den kan jo trodsalt også styrte ned i et hus.
benjamins'mor skriver: Tja, det hjælper nok ikke så meget at blive indenfor, den kan jo trodsalt også styrte ned i et hus.
tja man kan jo håbe den ikke falder ned der hvor jeg bor..
Malou&Anders skriver: tja man kan jo håbe den ikke falder ned der hvor jeg bor..
Chancen for den styrter ned lige i Danmark er nok så minimal.
De skriver jo at det meste af sateliten vil brænde op i atmosfæren...??
benjamins'mor skriver: Chancen for den styrter ned lige i Danmark er nok så minimal.
ja forhåblige
Mira0911 skriver: De skriver jo at det meste af sateliten vil brænde op i atmosfæren...??
Ja, men at der er ca 1 ton tilbage, 1 ton er meget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128