Mavebillede. Uge 29+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, især når man må tage billedet selv. Jeg må lige få manden til at tage nogen i morgen evt.  

Her er det også kæresten der har taget alle mavebilleder... han sukker godt nok også noget dybt når han skal... Det skulle nu også være slut med at tage billeder... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Mira0911

Det forstår jeg godt! Lyder som et par hårde omgange.  2 er da også et skønt antal. Jeg vil bare have mere end en hvis det vil lykkes. Men jo, lige til en start tænker jeg nok ikke lige på PB 

Ja det er ikke lige været de bedste omgange... Håber da det lykkes at I også kan få en 2'er... 

Anmeld

17. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Ja det er ikke lige været de bedste omgange... Håber da det lykkes at I også kan få en 2'er... 

TAK det håber jeg også 

Anmeld

17. september 2011

Mira0911

TAK det håber jeg også 

Jaa... 

Anmeld

17. september 2011

Mira0911 skriver:

Her er det også kæresten der har taget alle mavebilleder... han sukker godt nok også noget dybt når han skal... Det skulle nu også være slut med at tage billeder... 

Neeej vi skal da have et fra terminsdatoen at se ???  Men nå nej, hun kommer jo inden 

Her tager vi de der dør billeder. Tog nogle igår, men de blev ikke så gode, så vi prøver igen i ordentligt lys. Så kan i rigtig se hvor tyk jeg er blevet på maven. 

Anmeld

17. september 2011

Mira0911 skriver:

Jaa... 

Kan blive helt dårlig ved tanken om at det ikke vil lykkes igen. Men det skal det, og det vil det. For vi kan godt selv, har vi jo så bevist!  Total FED følelse!! 

Anmeld

17. september 2011

Mira0911

Neeej vi skal da have et fra terminsdatoen at se ???  Men nå nej, hun kommer jo inden 

Her tager vi de der dør billeder. Tog nogle igår, men de blev ikke så gode, så vi prøver igen i ordentligt lys. Så kan i rigtig se hvor tyk jeg er blevet på maven. 

Satser nu også på at der kommer et billede på termins dagen også... I slipper ikke så let... 

Glæder mig til at se flere billeder fra dig... Og også til at se baby... 

Anmeld

17. september 2011

Mira0911 skriver:

Satser nu også på at der kommer et billede på termins dagen også... I slipper ikke så let... 

Glæder mig til at se flere billeder fra dig... Og også til at se baby... 

Jeg glæder mig vildt til at se jeres lille myr  Hun er da helt sikkert en lille lækker sag. 

Anmeld

17. september 2011

banditten2011

Så er det vist på tide med nye billeder. Synes der er sket rigtig meget den seneste tid. Men maven har, sjovt nok, stadig samme omkreds som for 2-3 uger siden. 

Men her er den så, 29+0  Billedet er fra i Onsdags. 

Flot mave

Sidder rigtig flot på dig

Anmeld

17. september 2011

Mira0911

Kan blive helt dårlig ved tanken om at det ikke vil lykkes igen. Men det skal det, og det vil det. For vi kan godt selv, har vi jo så bevist!  Total FED følelse!! 

Vil godt tro at man vil gå rundt med de tanker om det også vil lykkes.. Lillesøster her tog 8 mdr hvor Julie tog under 3 mdr... Så jeg frygtede faktisk også at vi skulle have hjælp her anden gang... Jeg var ved at opgive det, og så testede jeg positivt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.