Krøllerne er sluppet løs og..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. september 2011

TrineMine86

Jeg har lige gjort mig klar til at skal til den sidste store fest sammen med tøserne, uden titlen MOR  

Er idag 39+1 og havde håbet jeg kunne nå den fest inden jeg fødte, da det er min gode venindes STORE 25 års fødselsdag og fejring af at hun er uddannet sygeplejerske  

kunne finde en kjole hvor jeg ikke følte mig som en hval i, så nu skal vi ud og danse vandet ud af benene og håbe at det kan sætte gang i en fødsel hehe

i får sku lige nogle billeder af min kjole  GOD weekend alle sammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Mira0911

Hvor er du fin... 

er spændt på om vi støder på hinanden i forbi farten begge med veer på fødegangen... 

Anmeld

18. september 2011

SaNiNa

Hvor er du bare flot.

Håber du hvade en rigtig god fest enden titlen som mor kommer.

Anmeld

18. september 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Hvor er du fin... 

er spændt på om vi støder på hinanden i forbi farten begge med veer på fødegangen... 

tak tak

ja det kunne da være ret sjovt lige at rende forbi hinanden hehe  

er der tegn på der snart sker noget hos dig?? det er der slet ikke her, desværre..

Anmeld

18. september 2011

TrineMine86

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er du bare flot.

Håber du hvade en rigtig god fest enden titlen som mor kommer.

mange tak

jeg havde en super dejlig aften, det kunne ikke være bedre, må dog bøde lidt idag, med ret stærke smerter, så er det godt jeg bare kan ligge på sofaen idag

hvordan går det hos dig? stadig ingen veer på vej?

Anmeld

18. september 2011

SaNiNa

TrineMine86 skriver:

mange tak

jeg havde en super dejlig aften, det kunne ikke være bedre, må dog bøde lidt idag, med ret stærke smerter, så er det godt jeg bare kan ligge på sofaen idag

hvordan går det hos dig? stadig ingen veer på vej?

Nope ingen veer til mig, vi troede dog i går at det var ved at gå igang, men det blev ikke det andet end en sten hård maven hele dagen, de første strækmærker kom, og at jeg ikke rigtig kunne gå.

Gik i seng kl 20 men fald først i søvn kl 22 og vågnede igen kl 23.30 og har stort set ikke sovet siden.

Idag har jeg bare ondt alle steder, har lidt plukveer men bestem ikke som igår hvor de bare strammede hele tiden. overvejer at finde til fg da smerterne kun er blevet værre på trods af jeg fik lagt nåle i håb om det kunne hjælper (kan ikke gå, rejse mig, ligge ned mere end 15 min)

Anmeld

18. september 2011

TrineMine86

Sanne og Nicklas skriver:

Nope ingen veer til mig, vi troede dog i går at det var ved at gå igang, men det blev ikke det andet end en sten hård maven hele dagen, de første strækmærker kom, og at jeg ikke rigtig kunne gå.

Gik i seng kl 20 men fald først i søvn kl 22 og vågnede igen kl 23.30 og har stort set ikke sovet siden.

Idag har jeg bare ondt alle steder, har lidt plukveer men bestem ikke som igår hvor de bare strammede hele tiden. overvejer at finde til fg da smerterne kun er blevet værre på trods af jeg fik lagt nåle i håb om det kunne hjælper (kan ikke gå, rejse mig, ligge ned mere end 15 min)

åhh nej dog  det lyder da ret forfærdeligt.. ja synes da også du skal ringe, hvorfor kan de ikke bare sætte dig igang når du har det sådan, det er da ikke til at holde ud, du skal jo gerne have kræfter til fødslen også..

ihh.. håber de veer kommer igang nu  og jeg ville altså ringe til fg tror jeg, det kan ikke passe man skal lide så meget, så må de altså gøre noget for at hjælpe dig

Anmeld

18. september 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

Jeg har lige gjort mig klar til at skal til den sidste store fest sammen med tøserne, uden titlen MOR  

Er idag 39+1 og havde håbet jeg kunne nå den fest inden jeg fødte, da det er min gode venindes STORE 25 års fødselsdag og fejring af at hun er uddannet sygeplejerske  

kunne finde en kjole hvor jeg ikke følte mig som en hval i, så nu skal vi ud og danse vandet ud af benene og håbe at det kan sætte gang i en fødsel hehe

i får sku lige nogle billeder af min kjole  GOD weekend alle sammen

Jeg kommer altså til at savne alle de skønne maver, for flot er du sgu! Meeeen mon ikke du bliver lige så lækker med baby på armen håber du havde en god aften

Anmeld

18. september 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

tak tak

ja det kunne da være ret sjovt lige at rende forbi hinanden hehe  

er der tegn på der snart sker noget hos dig?? det er der slet ikke her, desværre..

Det kunne da være noget hyggeligt, men nok ikke lige det fedeste øjeblik at hilse på hinanden... Der er ikke tegn på noget her... Kun når jeg skal til at sove, så vælter mens smerterne indover og går i sig selv igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.