Ja altså Noah har jo kunnet sætte sig selv op i en lille uges tid nu. Og det er jo rigtig fint, så sidder han der og leger med sit legetøj
Der er også rigtig kommet fart over ham med hans kravlen/ kryben rundt, og der skal holdes øje med ham hele tiden, ellers er han lynhurtigt henne ved den spændende, skinnende hundevandskål og pjaske i den, ard... 
eller ligger og roder rundt indenunder sin skråstol, gnaver i en ledning moren TROEDE var gemt væk eller et helt 4. sted! 
MEN så her i dag måtte jeg måbe og være lidt glad for at heldet var på vores side, for:
Hundende skulle lige ned og tisse, jeg smækker ham op i hans "kravlegård" (den billige tremmeseng fra ikea med hævet bund) for at der er styr på ham mens jeg lige er væk. Jeg kan høre han brokker sig lidt, så skynder mig. Da jeg kommer op og ind af døren, ja hvad ser jeg så?? en dreng der da LIIIGE hiver sig OP i armene og STÅR OP på sine ben, inden han vælter til den ene side!! 

Phyyyyyy jeg tror da GODT NOK lige vi skal have sænket bunden i den seng, TÆNK hvis han havde taget den på hovedet ud over gelænderet!!! 
Men altså jeg havde IKKE lige spottet at han som et halvt år og én dag skulle være i gang med at rejse sig op?!.....
Hooooold nu OP jeg synes han har fart på!!! 
Anmeld