Svagere positiv test 7+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

christinak

Gaia skriver:

Hcg niveauet falder jo længere du kommer hen..så er altså normalt. Når du hverken har ondt eller bløder skal du ikke bekymre dig. Ømheden i brysterne svinger meget fra uge til uge og kvalmen ligeså..måske er du heldig at de krop trives godt med de nye hormoner og derfor får du ikke meget kvalme. Nogle lider megt af kvalme og andre lidt. Meget Kvalme er i sig selv ikke en garanti for at man beholder barnet. Så bare fordi du jIk har meget kvalme så kan den lille altså godt have det ganske udemærket sikker på den lille har det rigtig godt, så synes ikke du skal bekymre dig. Som sagt hcg niveauet falder efter nogle uger og det er normalt synes du skal nyde din graviditet og tro på at det nok skal gå

Tak for de beroligende ord jeg må bare prøve at se om jeg kan slappe lidt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Gaia

christinak skriver:

Tak for de beroligende ord jeg må bare prøve at se om jeg kan slappe lidt af

Anmeld

20. september 2011

louisekanayo

Naar i siger at hcg niveuet falder efter nogle uger hvilke uger er det saa for mine graviditets symptomer er pludseligt blevet meget svage har ingen kvalme og meget svagt ömme bryster jeg er i uge 6 eller 7 !?? det er dog begyndt at nive i underlivet i dag i den ene side og saa har jeg foröjet udflaad  men i sidste uge havde jeg lidt kvalme om aften meget ömme bryst vorter og min krop var varm osv tror i min bebs er ok nu hvor symptomerne pludseligt er faldet eller har jeg grund til bekymring !?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.