Ventefrakke som også er varm nok til endnu en dansk isvinter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. september 2011

<3

Jeg kan godt se allerede nu at hvis jeg skal stå på en legeplads i sne og kulde med min ældste mens jeg er højgravid at jeg da kommer til at fryse numsen og maven af.Og den uldfrakke jeg har stoler jeg ikke på.

Så....

Er der nogen der har set en gravditetsfrakke som er varm fx. dynejakkestil og som stadig går ned over numsen og gerne ned til knæerne?

Jeg har nemlig skibukser men noway at jeg vil kunne lukke dem i så frakken skal godt ned over numsen for at holde maven varm

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Dinna88

Vinterjakker har aldrig fungeret for mig; jeg har derfor en 100 % uldtrøje der er SÅ varm (!!!!) at jeg har den under min almindelige efterårs-/vinterjakke - og det er bare perfekt Den er hjemmestrikket og det hele. Det topper alle andre former for jakker

Anmeld

17. september 2011

<3

Vinterjakker har aldrig fungeret for mig; jeg har derfor en 100 % uldtrøje der er SÅ varm (!!!!) at jeg har den under min almindelige efterårs-/vinterjakke - og det er bare perfekt Den er hjemmestrikket og det hele. Det topper alle andre former for jakker

En gravid mave er megasart overfor kulde så den går desværre ikke... Har også en virkelig varm og tung uldtrøje fra ´70erne men det dur ikke

Anmeld

17. september 2011

Dinna88

mrs X skriver:

En gravid mave er megasart overfor kulde så den går desværre ikke... Har også en virkelig varm og tung uldtrøje fra ´70erne men det dur ikke

Det er da mærkeligt, at du ikke ka blive varm af uld + noget der holder vinden ude  Har jeg, må jeg sige, aldrig oplevet før.

Anmeld

17. september 2011

<3

Dinna88 skriver:

Det er da mærkeligt, at du ikke ka blive varm af uld + noget der holder vinden ude  Har jeg, må jeg sige, aldrig oplevet før.

Normalt kan jeg godt. Men når jeg er gravid så synes jeg hurtigt på de kolde dage at undersiden af den store mave bliver for kold

Anmeld

17. september 2011

Dinna88

mrs X skriver:

Normalt kan jeg godt. Men når jeg er gravid så synes jeg hurtigt på de kolde dage at undersiden af den store mave bliver for kold

Ah. Min søster havde en nærmest telt jakke, som så blev bundet om maven, man kunne bare binde den under maven

Anmeld

17. september 2011

Dinna88

mrs X skriver:

Ah. Min søster havde en nærmest telt jakke, som så blev bundet om maven, man kunne bare binde den under maven

Anmeld

17. september 2011

<3

Dinna88 skriver:

Ja er på udkig efter en dynejakke ala det. Noget som sidder til maven og rundt om så den ikke bliver kold

Anmeld

17. september 2011

Laulund87

mrs X skriver:

Ja er på udkig efter en dynejakke ala det. Noget som sidder til maven og rundt om så den ikke bliver kold

Jeg tænker lidt at, selvom du finder en god jakke, du måske kunne finde et "bælte" af en art der dækker maven, når nu du er lidt sart med lige maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.