Ej sikke lej lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Sofia

Hej piger, vil bare lige dele med jer at der er lagersalg fra ESL i Århus, filmbyen studie 1, den 7. 8. 9. og 10. oktober!! (Sidst fik jeg fx en lækker flyverdragt til 350)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Maria-s

FEDT! DET kunne det da godt lige være man skulle overveje!

Anmeld

17. september 2011

Maja88

jeg var også afsted sidste år på anden dagen og der var en masse fedt...

har dog hørt fra flere at de synes drengetøjet er lidt ringe udvalg, når man kommer over str 62

Anmeld

17. september 2011

DK

YEAH!!!

Denne gang gider vi ikke først komme lørdag eftermiddag!

Anmeld

28. oktober 2011

Mettemus

MÅ lige hive denne tråd frem igen og høre om i fik købt noget? jeg kom aldrig afsted og ærgrer mig lidt over det. Sidst fik jeg tre par lækre smækbukser i fløjl - dem ville jeg godt have haft nogle flere af.

Nå - fik i shoppet igennem og kæmpet jer frem mellem sindssyge kvinder med glødende kort og stakkevis af kontanter?

Anmeld

28. oktober 2011

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

MÅ lige hive denne tråd frem igen og høre om i fik købt noget? jeg kom aldrig afsted og ærgrer mig lidt over det. Sidst fik jeg tre par lækre smækbukser i fløjl - dem ville jeg godt have haft nogle flere af.

Nå - fik i shoppet igennem og kæmpet jer frem mellem sindssyge kvinder med glødende kort og stakkevis af kontanter?

Vi kom fredag aften kl 7 og der var ingen kø og næsten ingen mennesker... Men der var intet tilbage af drengetøj i 80 og 86, men masser til pigerne og de små str... Jeg fik en heldragt og 2 par bukser med hjem :-)

Anmeld

28. oktober 2011

Marco2

Mettemus skriver:

Du gik ikke glip af noget som helst. Jeg var der fredag eftermiddag og stod en smule i kø, men der var absolut intet at komme efter. Jeg fik ingengting til Smilla, men Emily købte en fleece og et par skibukser. Men til de små var der ikke noget at komme efter. Vi ville gerne ha købt en flyverdragt men de havde kun været på lagersalget i Kbh …

AG

Anmeld

28. oktober 2011

DK

Arghhh jeg stod i kø i TIMEVIS (2 timer og 15 min) og var nr 275 der kom ind (og jeg var 1/3 forrest i køen). Men allerede de første slukørede kvinder kom ud efter 10 min og sagde at der INTET var til drenge str. 80-92.

Ejjj det var så sølle!  Jeg købte en, een!!!, body til Richard str. 80 med lange ærmer i grå med en snegl på. Og han har haft den på en gang og så røg en af trykknapperne i bunden. Derudover købte jeg to af deres indkøbs-pose-tasker, og til Kirstine fik jeg to fine kjoler og et par bukser.

Men jeg var skuffet. Ekspedienten sagde at det var fordi at det meste var røget til lagersalget i København ugen før.  

Anmeld

28. oktober 2011

Sofia

Da jeg kom derned lørdag eftermiddag var der absolut intet! Heldigvis havde Ditte købt en fleecedragt til mig om fredagen, blå med ugle, den glæder jeg mig til han passer!

Anmeld

29. oktober 2011

Mettemus

Øøøøv hvor TRÆLS (godt, jysk udtryk)!

Altså jeg ved godt man selvfølgelig ikke kan kræve noget når det er lagersalg, og at det for dem bare gælder om at få udsolgt, men alligevel? De kunne da godt have gemt lidt til Jylland, synes jeg nok. Øv! Sidste gang var det bare så godt?

Men jeg synes altid at udvalget af pigetøj er større og bedre - eller er det bare mig? I alle sammenhænge - Føtex, H&M, KIDDO, div. lagersalg - über alles! MÅ have mig en pige på et tidspunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.