Det var miiig ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. september 2011

grøn · ært

Hej de damer - så kan jeg vist godt afsløre mig selv, som hende der tissede forkert på testen, men stadig var gravid               (https://www.baby.dk/debat/133135pi1/graviditet/kan-man-tisse-forkert-paa-testen-----.aspx)

Det hele er bare så suuuper spændende og fantastisk!! 
Min mave har allerede en babybule - helt utroligt, at den er så stor allerede synes jeg Jeg skulle gerne være i 5+5 i dag og er sat til den 15. maj <3 Helt vidunderligt, mit største ønske er at føde i maj-måned. Den smukkeste forårsmåned! Og det ser jo ud til, at mit ønske går i opfyldelse

Hav en vidunderlig weekend tøser !!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Mira0911

Kæmpe stort tillykke...  Wow en mave allerede siger jeg bare... Så fin en babyhule.... 

Anmeld

17. september 2011

Janni.

Stort tillykke med spiren. Skøn lille baby hule 

Anmeld

17. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

grøn · ært skriver:

Hej de damer - så kan jeg vist godt afsløre mig selv, som hende der tissede forkert på testen, men stadig var gravid               (https://www.baby.dk/debat/133135pi1/graviditet/kan-man-tisse-forkert-paa-testen-----.aspx)

Det hele er bare så suuuper spændende og fantastisk!! 
Min mave har allerede en babybule - helt utroligt, at den er så stor allerede synes jeg Jeg skulle gerne være i 5+5 i dag og er sat til den 15. maj <3 Helt vidunderligt, mit største ønske er at føde i maj-måned. Den smukkeste forårsmåned! Og det ser jo ud til, at mit ønske går i opfyldelse

Hav en vidunderlig weekend tøser !!

Stort tillykke. Fedt med en update. Så havde vi ret, os der mente at du var gravid uanset tissemetode. Hehe. 

Anmeld

17. september 2011

Frøken J.

STORT tillykke!!!

Anmeld

17. september 2011

twinny

stort tillykke med lille spir...

Anmeld

17. september 2011

B&J

Ej hvor DEJLIGT og tillykke med du er gravid og sikke en smuk baby bule du har fået dig

Anmeld

17. september 2011

Nessie

Stort tillykke

Jeg tror også at jeg vil prøve at tisse forkert på en pind, hvis man så bliver gravid

Anmeld

17. september 2011

Koen.

Stort tillykke og wow sikke en fin bule du allerede har

Tanja og krøllen (7+4)

Anmeld

17. september 2011

grøn · ært

Tusinde tak alle sammen

-haha, Nessie - ja, gid det var så "nemt" ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.