Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Alexander071106sMor

Jeg er i uge 26 og har i de sidste 5-6 dage haft mange flere plukveer end hvad jeg er vant til. Jeg er gravid med nr. 2, og havde ikke så mange sidste gang...

Jeg har læst, at hvis man har mange plukveer, skal man være opmærksom. Men hvad er mange? Der kan gå nogle timer imellem, men så kommer der til gengæld også en hel bølge, der kan vare i en times tid. I går aftes kom de med jævne mellemrum, og det har de egentlig gjort de sidste dage. Så er det som om de holder pause, for at komme med jævne mellemrum igen i en times tid eller mere..

Desuden har jeg enormt ondt (ved ikk om det er bækkenet eller hvad..) men helt nederst. Især om morgenen og om aftene, og om morgenen føler jeg næsten der bliver stukket en nål ind i mig.. Disse gener havde jeg heller ikke ved 1. graviditet....

Nogen der ved hvad det kan være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Mor til Mike

ttcaroe@gmail.com skriver:

Jeg er i uge 26 og har i de sidste 5-6 dage haft mange flere plukveer end hvad jeg er vant til. Jeg er gravid med nr. 2, og havde ikke så mange sidste gang...

Jeg har læst, at hvis man har mange plukveer, skal man være opmærksom. Men hvad er mange? Der kan gå nogle timer imellem, men så kommer der til gengæld også en hel bølge, der kan vare i en times tid. I går aftes kom de med jævne mellemrum, og det har de egentlig gjort de sidste dage. Så er det som om de holder pause, for at komme med jævne mellemrum igen i en times tid eller mere..

Desuden har jeg enormt ondt (ved ikk om det er bækkenet eller hvad..) men helt nederst. Især om morgenen og om aftene, og om morgenen føler jeg næsten der bliver stukket en nål ind i mig.. Disse gener havde jeg heller ikke ved 1. graviditet....

Nogen der ved hvad det kan være??

Synes du skulle ringe til enten din læge eller jordemoder for en sikkerhedsskyld, tror nu det er meget normalt :-)

Anmeld

17. september 2011

Mussen2

Jeg er i uge 20 og har også pludselig fået en del plukkeveer , de gør ikke vildt ondt men kan bare mærke det spænder op i lysken og livmoderen bliver hård. Jeg havde en del i 1. Graviditet så har ikke været bekymret, men man skal være opmærksom på, at det ikke er blærebetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.