Ferie helt tæt ved termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Loan

Hej alle i skønne kvinder

Kæresten og jeg sidder og kigger på sommerhus, da vi har besluttet at den sidste tid inden vores søn kommer til verden, vil vi have noget alenetid væk fra det hele, hvor vi rigtigt kan nyde hinanden.
Men igåraftes kom vi til at tænke på, hvad nu hvis fødslen går igang? Jeg har termin d. 14 december og vi kigger efter sommerhus oppe ved vestkysten, men hvad gør man så lige når jeg har fødested i Sønderborg?
Kan man komme et andet sted hen hvis det pludselig skulle ske? Får jeg det lige så let som min mor så er han ude på rekordtid, 7 kvarter fra første ve ved min storebror og 5 kvarter fra første ved med mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Gaia

Du skal vel bare henvende dig til nærmeste fg. De vil jo ik afvise dig. Nok en god ide at have alle dine papirer med såsom vandrejournal.Men selvf. Vil de da tage dig. Tror ik man siger til en fødende" desværre du kan ik føde her når du er registeret i sønderborg". Det ville jo være helt omsonst. Min søster skal føde den 1 jan man skal sandsynligvis holde jul her hos os i viborg. Tænker at går hun i fødsel før jamen så er det viborg. Hun tager hende journal med. Så bare husk papierne og tlf. Til nærmeste fødegang. Nåja ikke sikkert din fødsel kommer til at ligne din mors. Hver fødsel er jo forskellig. Så sats på 10-12 timer, så bliver du ikke skuffet god ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.