Hjælp til blog;-)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Næh egentlig ikke? Er bare ikke vildt meget haj til det der.. hihi.

Tænkte noget i stil med at designe siden og gøre den flot osv?

Hihi det kommer med tiden, når du har leget lidt med det 

Du kan evt. prøve at se min her: 

http://bbybitchsblog.blogspot.com/

Det er jo bare ét eksempel på hvordan du kan bygge den op. Du kan tilføje en del ude i f.eks. højre side, som jeg har gjort. 

Inde i betjeningspanelet kan du også komme videre til "design", hvor du kan lege med farver 

Du kan også prøve at søge på "blog" i trådene herinde, så kommer der en del tråde frem, hvor nogle af os har skrevet vores side, så kan du se de forskellige blogs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Hihi det kommer med tiden, når du har leget lidt med det 

Du kan evt. prøve at se min her: 

http://bbybitchsblog.blogspot.com/

Det er jo bare ét eksempel på hvordan du kan bygge den op. Du kan tilføje en del ude i f.eks. højre side, som jeg har gjort. 

Inde i betjeningspanelet kan du også komme videre til "design", hvor du kan lege med farver 

Du kan også prøve at søge på "blog" i trådene herinde, så kommer der en del tråde frem, hvor nogle af os har skrevet vores side, så kan du se de forskellige blogs 

Fedt, det vil jeg kigge nærmere på imorgen.. Den ser i hvert fald fin ud synes jeg.. Men puuhhaa, jeg får da aldrig lavet sådan en fin en?

Anmeld

17. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Fedt, det vil jeg kigge nærmere på imorgen.. Den ser i hvert fald fin ud synes jeg.. Men puuhhaa, jeg får da aldrig lavet sådan en fin en?

Det skal nok komme med tiden - nu er min også 3 år gammel, så jeg skifter design engang imellem når jeg trænger til forandring 

Men ellers spørger du bare hvis der er noget 

Anmeld

18. september 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Det skal nok komme med tiden - nu er min også 3 år gammel, så jeg skifter design engang imellem når jeg trænger til forandring 

Men ellers spørger du bare hvis der er noget 

Tak:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.