Er det med vilje? Ang. debatoversigten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. september 2011

mariamiss6

Er det med vilje at man nu altid lander på side 1 i debatoversigten, når man trykker på baby.dk logoet?

Før landede man da på den side man var nået til, og det var nu meget rart, hvis man er typen der ligesom glemmer at tjekke sidetallet, inden man træder ind i en tråd....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Darling<3

mariamiss6 skriver:

Er det med vilje at man nu altid lander på side 1 i debatoversigten, når man trykker på baby.dk logoet?

Før landede man da på den side man var nået til, og det var nu meget rart, hvis man er typen der ligesom glemmer at tjekke sidetallet, inden man træder ind i en tråd....

Min computer har altid sprunget til side 1

Anmeld

17. september 2011

K&S

Honey<3 skriver:

Min computer har altid sprunget til side 1

Også her

Anmeld

17. september 2011

GUSO

mariamiss6 skriver:

Hej.. Før var der en lille " knap" lige under baby.dk logoet der hed forsiden, det er den der er forsvundet.. Ærgeligt nok. :0(

Anmeld

17. september 2011

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

jeg plejer at trykke på tilbage... 

Anmeld

17. september 2011

Lisbeth85

isabellamor skriver:

jeg plejer at trykke på tilbage... 

Samme her

Anmeld

17. september 2011

Polkaprik

Hvis man sidder og læser et indlæg på side 4 f.eks så trykker du bare på det lille hus under Baby.dk-logoet så ryger du ud på side 4 igen og ikke frem på forsiden

Det lille hus er den der svarer til det der før bare hed Forsiden

Anmeld

17. september 2011

mariamiss6

Godt så, det må jeg lige prøve.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.