Log ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Haha nej ikke lige hvad det angår 

Jo, jeg glæder mig ikke! Jo, til at se mine kollegaer igen, men nu skal jeg jo have et forhold til DSB igen på 4-5 timer dagligt (igen)... Så det er faderen der skal aflevere og hente igen... 

Fuck det er da også sygt meget transporttid!!! STakkels dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Hun skal skam nok komme på hendes fødselsdag 

Ja helt bestemt... Hvis hun ikke er kommet inden på Onsdag i næste uge, skal jeg til jordemoder og snakke om evt. igangsættelse... 

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

En evig tilværelse som gravid kan man da også prøve!

Mmm... Nej tak... Mon ikke der snart sker noget hos os to.... 

Anmeld

16. september 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Fuck det er da også sygt meget transporttid!!! STakkels dig

Yes... For meget når man har den størrelse  Men så længe jobsne ikke hænger på træerne sååååå.... 

Men til gengæld har jeg jo muligheden for hjemmearbejde - bare ikke det første stykke tid, hvor jeg lige skal ind i tingene igen 

Anmeld

16. september 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Mmm... Nej tak... Mon ikke der snart sker noget hos os to.... 

Krydser fingre!!

Anmeld

16. september 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Ja helt bestemt... Hvis hun ikke er kommet inden på Onsdag i næste uge, skal jeg til jordemoder og snakke om evt. igangsættelse... 

Uhhh så langt så godt - så 'er jeg 

Anmeld

16. september 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Yes... For meget når man har den størrelse  Men så længe jobsne ikke hænger på træerne sååååå.... 

Men til gengæld har jeg jo muligheden for hjemmearbejde - bare ikke det første stykke tid, hvor jeg lige skal ind i tingene igen 

Jeg er sikker på, at hun nok skal klare det! Så længe hun har dig på andre tidspunkter, er det jo det vigtigste! Og det er jo super du kan få lov at arbejde hjemmefra, når du lige er kommet i gang igen

Anmeld

16. september 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Jeg er sikker på, at hun nok skal klare det! Så længe hun har dig på andre tidspunkter, er det jo det vigtigste! Og det er jo super du kan få lov at arbejde hjemmefra, når du lige er kommet i gang igen

Ork ja, hun skal nok klare sig - det er jeg heller ikke nervøs for  Vi tager weekenderne og hygger i stedet 

Anmeld

16. september 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Ork ja, hun skal nok klare sig - det er jeg heller ikke nervøs for  Vi tager weekenderne og hygger i stedet 

Rigtig god idé!

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Krydser fingre!!

Jaa... og sender da lige lidt vestøv afsted til dig... Kan lige undvære en lille sjat.. 

*Puuuuuuuuuuuuuuuuuuust*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.