Pakkekalender gaver - omkring 20 kr. stk - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.123 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Ryberg

Jeg tænkte om det ikke kunne være en ide at lave en tråd, hvor man kan indsætte legetøj der koster omkring 20 kr. +/- .. som man kan bruge til pakkekalender?

Ja jeg er tidligt ude, men kan godt lide ikke at stå med det hele til den tid...

Jeg har ikke selv noget, men i kommer bare med de ting i har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

bøgelund

KittyGirl skriver:

Jeg tænkte om det ikke kunne være en ide at lave en tråd, hvor man kan indsætte legetøj der koster omkring 20 kr. +/- .. som man kan bruge til pakkekalender?

Ja jeg er tidligt ude, men kan godt lide ikke at stå med det hele til den tid...

Jeg har ikke selv noget, men i kommer bare med de ting i har

sikke en god ide.. jeg er nok ikke ude efter de gaver til de "store børn" på 2 år +, da Anna er 11 mdr til den tid.. men til dem er der jo de der stokke man får til jul.. d. 1. december kunne være en chokolade kalender.. 

man kan også mange steder få nogle billige tegnefilm.. 

ved ikke om det kunne bruges?

Anmeld

17. september 2011

Gaia

Farvekridt, Bamse, tegnefilm fra tiger forretning.Eget service med ynglings figurer, Lille plastik armbånd! Hårbørste i børnestørrelse, en bog! Badedyr fra tiger.Hmmm tænke tænke..kan ik lige komme på flere men vender tilbage med flere gode ideer når de kommer

Anmeld

17. september 2011

celkt

jeg køber gerne lidt større ting der kan deles op i flere portioner, feks. et sæt med plastik service, - kaffekande og kopper, talerkner og lignende. Og så får de det over to eller tre gange med nogen dage imellem...

Anmeld

17. september 2011

Ryberg

Fede forslag, helt klart noget der kan bruges!

men tænkte også, hvis nu der var nogen på baby.dk der havde legetøj til salg, så kunne de smide det ind i den her tråd, hvis det var omkring de 20 kr. +/-.. så kunne man finde pakke gaverne herinde

Anmeld

29. september 2011

Ryberg

låser pga. manglende interesse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.