Udflåd ved graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.749 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2011

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne kvinder.

Der er så mange af jer der har talt/skrevet om øget udflåd i forbindelse med graviditet.

Men hvor tidligt starede det/lagde i mærke til det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er så mange af jer der har talt/skrevet om øget udflåd i forbindelse med graviditet.

Vil gerne vide det, da jeg pludselig selv har ekstremt meget gennemsigtig udflåd. Det plejer jeg aldrig at have.

Tænker om det evt. kan skyldes graviditet ?

Har en masse andre symptomer også.

Anmeld

16. september 2011

Anonym

Anonym skriver:

Nærmest straks og så hele vejen igennem. Det havde også en anderledes duft/lugt end normalt

Anmeld

16. september 2011

MorTilEn2013Dreng

det kan os være svamp

Anmeld

16. september 2011

Anonym

Jeg har øget udflåd, ikke ekstremt, men det er bare tykkere og har lidt mere farve end normalt (havde næsten ingenting før) det er først begyndt for ca 3 uger siden og er 9+4 idag . .

Anmeld

16. september 2011

Anonym

Mit startede nærmest i forbindelse med jeg blev gravid i sin tid. Kan ikke huske præcist hvornår. Men jeg havde rigtig meget igennem min graviditet og det lev mere og mere. Mit lugtede også lidt anerledes end det plejede men ikke ulækkert. Og så var det meregul i farven. Jeg var nød til at gå med de kraftige trusseindlæg igennen hele graviditeten. Tilsidst var det så slemt at jeg nogle gange kunne mærke at det løb ud i trusseindlæget, ligesom hvis du havde menstruation. Så kom tit i tvivl om om mit vand var gået. Og det forsvandt i forbindelse med at graviditetsblødningen stoppede...

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nærmest straks og så hele vejen igennem. Det havde også en anderledes duft/lugt end normalt

Tak for svar, mit ser også fuldstændig anderledes ud. Men kan ikke lugte det, er møg forkølet.

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

det kan os være svamp

Hvordan ser det ud, hvis det er svamp ?

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har øget udflåd, ikke ekstremt, men det er bare tykkere og har lidt mere farve end normalt (havde næsten ingenting før) det er først begyndt for ca 3 uger siden og er 9+4 idag . .

Mit er helt gennemsigtigt, og lidt elestik agtigt hvis man kan sige sådan. Den anden dag var det hvid/gul.

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mit startede nærmest i forbindelse med jeg blev gravid i sin tid. Kan ikke huske præcist hvornår. Men jeg havde rigtig meget igennem min graviditet og det lev mere og mere. Mit lugtede også lidt anerledes end det plejede men ikke ulækkert. Og så var det meregul i farven. Jeg var nød til at gå med de kraftige trusseindlæg igennen hele graviditeten. Tilsidst var det så slemt at jeg nogle gange kunne mærke at det løb ud i trusseindlæget, ligesom hvis du havde menstruation. Så kom tit i tvivl om om mit vand var gået. Og det forsvandt i forbindelse med at graviditetsblødningen stoppede...

Hold da op det er da også vildt. Mit er helt anderledes end normalt. Den anden dag var det hvid/gult. I øjeblikket er det klart og elastik agtigt (Det er ikke ÆL) Men jeg kan ikke lugte det, er hammer forkølet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.