30 års bryllupsdag, gave?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.604 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Maria-s

Halløøøøj folkens!

Mine kære forældre har været gift i hele 30 år her den 26. sep.  Min søster og jeg vil gerne give dem et eller andet, men vi er HELT BLANKE?????

En tur ud at spise skal det ikke være da de, de få gange de er ude at spise sammen, altid kommer hjem og siger; de ku vi selv har gjort lige så godt eller bedre............

Det skal være noget de kan lave sammen/ være sammen.

30 år kaldes perlebryllup. Så måske noget med perler på en eller anden måde????????

Nogen ideer folkens???

PS: Det kan ikke komme til at koste flere tusinde kroner, da vi ligger inde med et forholdsvis begrænset budget..

Håber nogle af jeres kreative hjerne kan komme op med noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Halløøøøj folkens!

Mine kære forældre har været gift i hele 30 år her den 26. sep.  Min søster og jeg vil gerne give dem et eller andet, men vi er HELT BLANKE?????

En tur ud at spise skal det ikke være da de, de få gange de er ude at spise sammen, altid kommer hjem og siger; de ku vi selv har gjort lige så godt eller bedre............

30 år kaldes perlebryllup. Så måske noget med perler på en eller anden måde????????

Nogen ideer folkens???

PS: Det kan ikke komme til at koste flere tusinde kroner, da vi ligger inde med et forholdsvis begrænset budget..

Smartbox.dk

Tillykke med dem! 

Anmeld

19. september 2011

butterflyPhoto

Maria-s skriver:

Halløøøøj folkens!

Nogen ideer folkens???

Tillykke med dem 

Mit foreslag er billeder. Af dig og din søster, jer begge og jeres familier (mand/kæreste/barn/børn)

Få lavet en personlig fotobog med billederne - det er et kæmpe hit.

Jeg vil selvfølgelig melde mig selv som fotograf - skriv PB hvis du vil høre mere. 
Jeg er bosat i Hadsten men kører også ud i resten af Østjylland.

Med venlig hilsen,

Christina Ipsen   - ButterflyPhoto.dk 

Anmeld

23. september 2011

Sofia

Hvad har I fundet på??

Anmeld

24. september 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Hvad har I fundet på??

Hmmm vi overvejde begge forslag rigtig meget, de var jo begge gode MEN vi er endt med at købe 2 billetter til ørkenes sønner. De kan godt nok først komme ind og se det til Feb. for at vi ku få ordentlig pladser. Og jo det er selvfølgelig først om lang tid, men de har længe snakket om at DEM kunne de godt tænke sig at se live, men vi ved omvendt også at de aldrig SELV ville få taget sig sammen til at få købt billetter  Så det var hvad det endt med

Anmeld

24. september 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Hmmm vi overvejde begge forslag rigtig meget, de var jo begge gode MEN vi er endt med at købe 2 billetter til ørkenes sønner. De kan godt nok først komme ind og se det til Feb. for at vi ku få ordentlig pladser. Og jo det er selvfølgelig først om lang tid, men de har længe snakket om at DEM kunne de godt tænke sig at se live, men vi ved omvendt også at de aldrig SELV ville få taget sig sammen til at få købt billetter  Så det var hvad det endt med

Rigtig god ide Tror de bliver super glade!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.