Firefox - jeg ikke logge ind...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Pikku Myy

Som overskriften siger, kan jeg ikke logge ind med Firefox:

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.            

Jeg ved ikke helt hvad det betyder. Betyder det at det er udelukket at bruge Firefox nu? Det ville jeg godt nok være lidt ærgelig over...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

MorEllen

Pikku Myy skriver:

Som overskriften siger, kan jeg ikke logge ind med Firefox:

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.            

Jeg ved ikke helt hvad det betyder. Betyder det at det er udelukket at bruge Firefox nu? Det ville jeg godt nok være lidt ærgelig over...

Jeg bruger kun Firefox, og det fungerer udmerket... Kan det være at det er en manglende opdatering eller noget der gør at din Firefox ikke vil samarbejde?

Anmeld

17. september 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Prøv at slette din cache Det burde virke.

Du kan få vejledning her:
https://www.baby.dk/Information/Help.aspx

Zafir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.