Jeg tænder ligesom ikke på dig, når du er gravid....????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Kender nogen problemet???

Jeg er gravid i sidste semester og i løbet af graviditeten er det lykkedes mig at få sex 5 gange. Ja, jeg mener lykkedes, da det har krævet meget snilde og flirten... Det skal man da også. Men der er alle mulige undvigemanøvrer, for at undgå sex med mig

Jeg har taget 13 kg. på og er nu næsten 9 mdr. henne, så det er ikke fordi jeg er blevet meget federe, bortset fra at jeg selvfølgelig ser ud som om jeg har slugt en vandmelon. Jeg sjusker ikke med mit udseende eller lugter dårligt

Han siger, at han simpelthen ikke tænder på mig, når jeg er så gravid og at han hele tiden tænker på babyen i maven. Jeg har forklaret ham, at hun ikke ved om mor cykler eller dyrker sex, men det hjælper ikke. Der sker absolut ingenting. Da vi ventede nr. 3 dyrkede vi sex flere gange om ugen i hele graviditeten.

Det er altså hårdt, når man er vant til at manden tænder, bare man smider tøjet eller strejfer ham. 

Jeg frygter det fortsætter når jeg har født, men det mener han ikke jeg skal bekymre mig om

Har nogen erfaringer med dette eller gode råd.

Hilsen "den sexfrustrerede kone"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Lone Jakobsen

først en til dig.

du kan tro jeg kender det. havde præcis samme problem da jeg ventede den yngste.

Anmeld

16. september 2011

SussieThyssen

Altså..man ville jo kunne forstå det, hvis han havde haft det sådan hver gang du har været gravid, men hvis det ikke har været sådan før, så kan jeg ski da godt forstå du er bekymret. 

Ligesom nogle mænd er fuldstændigt eksede med gravide kvinder, så er der velsagtens også mænd der ikke er det.
Jeg ville jo have elsket at have en mand som din, for jeg har været totalt aseksuel under mine graviditeter..og hadede ganske enkelt sex.
Men der er vel ikke så meget andet at gøre end at håbe bøtten vender når du har født.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. september 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

først en til dig.

du kan tro jeg kender det. havde præcis samme problem da jeg ventede den yngste.

Jeg synes bare det er så mærligt, men lidt rart at jeg ikke er den eneste.

Tak

Anmeld

18. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Altså..man ville jo kunne forstå det, hvis han havde haft det sådan hver gang du har været gravid, men hvis det ikke har været sådan før, så kan jeg ski da godt forstå du er bekymret. 

Ligesom nogle mænd er fuldstændigt eksede med gravide kvinder, så er der velsagtens også mænd der ikke er det.
Jeg ville jo have elsket at have en mand som din, for jeg har været totalt aseksuel under mine graviditeter..og hadede ganske enkelt sex.
Men der er vel ikke så meget andet at gøre end at håbe bøtten vender når du har født.

Kærligst
Sussie

Ja, så skulle du jo have haft min mand Han er nu meget sød ellers, så jeg tror det bliver godt igen efter jeg er kommet mig over nyheden

Anmeld

18. september 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Jeg synes bare det er så mærligt, men lidt rart at jeg ikke er den eneste.

Tak

nej bare rolig og mit behov for sex var stort da jeg var gravid.... så det var virkelig et problem for mig.

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

nej bare rolig og mit behov for sex var stort da jeg var gravid.... så det var virkelig et problem for mig.

Og jeg bliver bare så irritabel, når man ikke kan få noget - bare en/to gange om måneden. 5 gange på 8 mdr. er simpelthen for lidt

Anmeld

19. september 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Og jeg bliver bare så irritabel, når man ikke kan få noget - bare en/to gange om måneden. 5 gange på 8 mdr. er simpelthen for lidt

kan kun give dig ret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.