Savle-eksem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.346 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. september 2011

CA

Johannes trækker slimspor overalt! Han savler spande fulde hver dag! Men det gør jeres unger nok også...!

SÅ har brug for at høre, hvad I stiller op med den rødknoppede, tørre og meget irriterede hud under munden og på hagen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Johannes trækker slimspor overalt! Han savler spande fulde hver dag! Men det gør jeres unger nok også...!

SÅ har brug for at høre, hvad I stiller op med den rødknoppede, tørre og meget irriterede hud under munden og på hagen??

Ceridal eller locobase creme... 

Vi er ikke nået til det, det er bare insiderviden....!

Anmeld

17. september 2011

CA

AnneBJ skriver:

TAK! Har indtilvidere prøvet alm. fed babycreme og lanolin, men det har ikke hjulpet. Om det er fordi det ikke er det rigtige, eller om herren savler det af ligeså hurtigt som det kommer på, er ikke til at sige, men skal da prøve en af de to der!

Anmeld

17. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

TAK! Har indtilvidere prøvet alm. fed babycreme og lanolin, men det har ikke hjulpet. Om det er fordi det ikke er det rigtige, eller om herren savler det af ligeså hurtigt som det kommer på, er ikke til at sige, men skal da prøve en af de to der!

Jeg vil vove den påstand at ceridal ikke kan savles af.... Men har altså ikke selv prøvet det endnu!

Anmeld

18. september 2011

_-Kathrine-_

Ceridal er rigtig godt til omkring munden! Det er rent fedt og uden vand(Så det kan ikke savles af)
Ceridal er også rigtig god til at smøre på baby's kinder til vinter...!

Anmeld

18. september 2011

DK

Richard har endnu ikke fået knopper. Men de kommer nok nu her hvor det bliver koldere i vejret. Jeg tørrer ham rigtig tit rundt om munden. Jeg bruger bare lige hagesmækken til det, sådan i et snuptag. Derfor skifter vi så også hagesmæk cirka en lille milliard gange hver dag.

Anmeld

19. september 2011

CA

_-Kathrine-_ skriver:

Ceridal er rigtig godt til omkring munden! Det er rent fedt og uden vand(Så det kan ikke savles af)
Ceridal er også rigtig god til at smøre på baby's kinder til vinter...!

Det skal prøves - tak 

Anmeld

19. september 2011

CA

DK skriver:

Richard har endnu ikke fået knopper. Men de kommer nok nu her hvor det bliver koldere i vejret. Jeg tørrer ham rigtig tit rundt om munden. Jeg bruger bare lige hagesmækken til det, sådan i et snuptag. Derfor skifter vi så også hagesmæk cirka en lille milliard gange hver dag.

Tørrer også hele tiden Og hold nu op, hvor blir der tit skiftet hagesmæk! Saulus hedder han nu... 

Anmeld

25. september 2011

Lullaby*

Hej

Ved godt at debaten er et par dage gammel nu. Men vi oplever det samme med Freya, vi har brugt alm vaseline og vaselinebaseret salve til at smøre rundt om munden..og så tørre, tørre, tørre og hagesmækskifte x rigtig mange

åh ja de små savlegøje

Anmeld

29. september 2011

Kit

AnneBJ skriver:

Er det på apoteket eller hos Matas man kan få det?

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.