Saka skriver:
Så kom jeg endelig til hudlægen og det viste sig at ejg havde graviditetskløe på maven og på mine lår mm har jeg fået nældefeber. Fik nogle piller til det og en creme som jeg sku smøre på. men det hjælper ikke. er ved at blive hudløs så meget jeg klør og jeg kan altså ikke bare lade være.
Derfor vil jeg høre jer om i ikke har nogle gode råd, jeg vil så gerne bare have en times søvn sammenhængende uden at ejg står op af kløen.
Du er i voldsomt kalkunderskud, så skynd dig ned på apoteket og køb nogle brusekalktabs der hedder Sandoz, dem må gravide gerne tage (og de indeholder IKKE D-vitamin, så du ikke får for meget af det) Tag en 2-3 gange dagligt, det tager meget af kløen og snak så med lægen om at få nogle antihistaminer til gravide og se om ikke det skulle hjælpe.
Snak med lægen om at det ikke altid er en slags antihistamin der virker på en, somme tider må man prøve lidt forskellige præparater, før man finder et der virker.
Kalktabs'ne kan du tage uden bekymring, de indeholder ikke andet end ren kalk og brusefunktion, og det hjælper virkeligt meget mod nældefeberen.
På apoteket kan du købe nogle små gasehandsker, som du kan tage på, så du ikke klør hul om natten.
Det hjælper at pudre kløe-stederne med kartoffelmel.

Kærligst
Sussie
Anmeld