Dobbelt glæde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Så har jeg fået 2 streger... på alle mine test.. og en clear blue digital der sagde det samme..

Så sidder min kærestes datter på facebook i formiddags og skriver at hendes mor er gravid.. Ligeglad som jeg er (ved det er ondt - men det er xkone og hendes 3. barn) spørger jeg bare hvornår hun så skal være storesøster..
Det skal hun så til Maj..
Jeg regner og regner tjekker beregnere osv på nettet, og finder ud af at jeg så også skal føde til Maj.. DVS. min sted datter skal være dobbelt storesøster til maj..

Gud hvor jeg tror min kæreste er glad for at datter og xkone bor i kolding og vi i kbh.. For jeg kan ikke lide hende, og hun tror vi er bedste venner..

Hurra for en god weekend det bliver nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Så har jeg fået 2 streger... på alle mine test.. og en clear blue digital der sagde det samme..

Så sidder min kærestes datter på facebook i formiddags og skriver at hendes mor er gravid.. Ligeglad som jeg er (ved det er ondt - men det er xkone og hendes 3. barn) spørger jeg bare hvornår hun så skal være storesøster..
Jeg regner og regner tjekker beregnere osv på nettet, og finder ud af at jeg så også skal føde til Maj.. DVS. min sted datter skal være dobbelt storesøster til maj..

Gud hvor jeg tror min kæreste er glad for at datter og xkone bor i kolding og vi i kbh.. For jeg kan ikke lide hende, og hun tror vi er bedste venner..

Tillykke med de 2 streger KANON !!! 

Sikken da en xkone.. Puha 

Anmeld

16. september 2011

CamillaValby

Stort tillykke med de to streger, og med at i bor i kbh hehe

Anmeld

16. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hvor er det dejligt for Jer. Tillykke! Og skønt for datteren. Sikken gave at få! Dobbelt op! 

Anmeld

16. september 2011

Rockertand

AalborgPigen skriver:

Tillykke med de 2 streger KANON !!! 

Sikken da en xkone.. Puha 

Stort tillykke til trådstarter.

Ehm, hvad mener du, at der er galt med ekskonen?

Anmeld

16. september 2011

Muffin_girl

Rockertand skriver:

Stort tillykke til trådstarter.

Ehm, hvad mener du, at der er galt med ekskonen?

Hov har læst for hurtigt. Fejl.. 

Anmeld

16. september 2011

frk-stoltze

Stort tillykke )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.