altså jeg bor jo dør om dør med svigerfamilien, der er faktisk kun en havelåge imellem os, fra vores have ind til deres have,
og det fungere fint, vi var begge meget nervøse ved at skulle bo så tæt, men vi har lavet nogle klare aftaler om at vi selvfølgelig ikke render hinanden på døren, børnene ikke render ind til dem uden at vi(forældrene) har spurgt dem(svigerforældrene) om det okay,
al råben over hækken er ikke okay, man må selvfølgelig gerne sige hej og har de tid og ingen gæster kan man også godt sludre lidt,
det har altså fungeret fint i snart 3 år, tro faktisk det ville være underligt hvis de ikke boede der, og endnu en fordel er så at vi jo har vores babysitter tæt på

jeg ville jo nok vælge hvis jeg vidste at jeg alligevel en dag skulle flytte, så tage springet nu, inden skolestart, af erfaring ved jeg hvor træls det er at flytte skole, og så ville jeg da mene det var bedre nu, så kunne de nå at få lidt venner inden skolestart,
med hensyn til at kører dem rundt så vænner man sig altså hurtigt til det, det bliver en del af hverdagen at skulle hente sine børn i hver sin ende af byen fordi de er med venner hjemme, eller til fødselsdag eller sport,
phillip som er 7 år er vi godt igang med at lærer at cykle korrekt i trafikken så han om 1 års tid eller 2 selv kan cykle rundt til de nærmeste venner, af stisystemerne(de få vi har) og så han kan cykle i skole her om sommeren sammen med mig, istedet for at tage bus,
men jeg ville som sagt nok vælge at flytte i stedet for at bygge til, især når man har fået et godt tilbud