AV! hvad sker der :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Hej alle sammen ..
jeg er endnu ikke gravid men prøver....

de sidste 2-3 uger har jeg haft utrolig ond i underlivet.. det har specielt vist sig ved sex og især efter orgasme!
jeg har haft konstant udflåd lige så længe og også smerter når jeg har lagt på ryggen.

igår havde jeg første testdag og testen var negativ så jeg forventede min menstration ved middagstid som sædvanelig....
Men min menstration er bare ikke kommet ? intet tyder på den kommer overhovedet? og smerterne er blevet mildere :s
den kommer altid på minuttet !

i dag har jeg så oplevet at der er kommet brunligt udflåd bare for en enkelt gang. men intet spor af blod eller noget. og nu er mit strømmende udflåd hvidt/gennemsigtigt igen...

håber det var til at forstå alle symptomerne.. jeg er meget forvirret..

Har nogle af jer prøvet det samme eller noget lignende ? har virkelig brug for noget afklaring :/

på forhånd tak alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hej alle sammen ..
jeg er endnu ikke gravid men prøver....

de sidste 2-3 uger har jeg haft utrolig ond i underlivet.. det har specielt vist sig ved sex og især efter orgasme!
jeg har haft konstant udflåd lige så længe og også smerter når jeg har lagt på ryggen.

igår havde jeg første testdag og testen var negativ så jeg forventede min menstration ved middagstid som sædvanelig....
Men min menstration er bare ikke kommet ? intet tyder på den kommer overhovedet? og smerterne er blevet mildere :s
den kommer altid på minuttet !

i dag har jeg så oplevet at der er kommet brunligt udflåd bare for en enkelt gang. men intet spor af blod eller noget. og nu er mit strømmende udflåd hvidt/gennemsigtigt igen...

håber det var til at forstå alle symptomerne.. jeg er meget forvirret..

Har nogle af jer prøvet det samme eller noget lignende ? har virkelig brug for noget afklaring :/

på forhånd tak alle sammen

Måske du lige skulle tage en test igen om en uges tid, hvis der ikke er kommet mens... Nogle udvikler ikke hcg så hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.