Phillip er syg for 1. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

BellaT

i sit snart 8 måneder lange liv.:S Først smitsom øjenbetændelse. Nu snot, rallen og feber. Øv, hvor er det bare synd. Han sover nu, men nogle gange kommer der små piv fra ham.:'( Håber han bliver ved med at sove, for han er ked når han er vågen. Snøft, min dejlige glade dreng er helt forandret.(L) Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Mie A

Åhhh lille pus... Ja, lad os håbe at han sover rigtig længe.
Rigtig god bedring med ham.

Knus

Anmeld

29. februar 2008

ivfmarie

Øv osse! Og det er bare aller værst for dig!
Os med de evigt syge børn vænner sig nærmest til det, men når det er første gang gør det bare så ondt på moar!
Hvis han bliver helt sølle-skvatter i nat, så giv ham en panodil så han kan få ro... nogen gange kan sygdommen tages i opløbet med en god nats søvn.
God bedring og god weekend

Marie, der nævner i flæng: snot, halsralleri, øjenbetændelse i 4 øjne, mellemørebetændelse 2 ører, væske i 2 andre og nældefeber

Anmeld

29. februar 2008

Kaufie

Ellers flot han har kunnet holde al sygdom fra livet indtil nu :-) Han må da have et jernhelbred...

Men selv de stærkeste kan bukke under for sygdom - og som mor vil man jo gerne tage det hele på sig for at lade de små slippe.

God bedring herfra

Anmeld

29. februar 2008

Tynen

GOD BEDRING MED HAM!!

Tror nu samtlige herinde har været igennem en omgang snot efterhånden!! - Den er svær at undgå :)

Håber han snart kommer ovenpå igen - Det er rigtig hårdt når de er syge!

Trine

Anmeld

29. februar 2008

Astrid P

Springer lige på her, jeg har også en lille en med snot, rallen og feber herhjemme. Og det er da vist egentlig også første gang at hun er syg... Åh det er hårdt, så jeg føler virkelig med dig. Jeg synes faktisk især at det er svært det med at de klynker i søvne, der er jo bare virkelig ingenting man kan gøre i den situation!
Pyha, lad os håbe at de snart kommer ovenpå igen...
KH Astrid

Anmeld

29. februar 2008

Loggidut

øv.....og rigtig god bedring med betændelse og snot...det er jo helt umuligt at undgå de her dage:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.