jeres barns udvikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

LotteN

Mormilla skriver:

Det lyder da til at det går godt med lærke

ja, det gør det nu også... selvom temperamentet også er ved art komme over hende - en lille rabenskralde er hun
Men hende og Patrick følges nu meget godt ad mht udvikling... bortset fra Patrick er begyndt på ordenen
nå, jeg må hellere tilbage til min vinduespudsning, mangler heldigvis kun udvendigt nu, alt skal jo være forårsrengjort inden vi tager på ferie!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Mormilla

LotteN skriver:

ja, det gør det nu også... selvom temperamentet også er ved art komme over hende - en lille rabenskralde er hun
Men hende og Patrick følges nu meget godt ad mht udvikling... bortset fra Patrick er begyndt på ordenen
nå, jeg må hellere tilbage til min vinduespudsning, mangler heldigvis kun udvendigt nu, alt skal jo være forårsrengjort inden vi tager på ferie!!

Patrick er os ved at blive en rabenskralde.. Når man siger nej når der er noget som han ikke må, så bliver han meget sur!!!
Ja de følges godt af i udviklingen

Jeg skal os ha pudset mine i morgen

Anmeld

23. april 2009

LotteN

Mormilla skriver:

Patrick er os ved at blive en rabenskralde.. Når man siger nej når der er noget som han ikke må, så bliver han meget sur!!!
Ja de følges godt af i udviklingen

Jeg skal os ha pudset mine i morgen

Nogle gange når jeg siger nej til hende, så griner hun bare af mig og begynder og rive endne mere ud af f.eks skuffer el. skabe og går jeg så hen og fjerner hende og starter tudehornet!!!

ja, nu når solen skinner kan man jo rigtig se hvor beskidte de er...!! men det er jo endnu en ting der bare skal overståes.
Går du stadig på barsel?

Anmeld

23. april 2009

Mormilla

LotteN skriver:

Nogle gange når jeg siger nej til hende, så griner hun bare af mig og begynder og rive endne mere ud af f.eks skuffer el. skabe og går jeg så hen og fjerner hende og starter tudehornet!!!

ja, nu når solen skinner kan man jo rigtig se hvor beskidte de er...!! men det er jo endnu en ting der bare skal overståes.
Går du stadig på barsel?

Ja han kan os godt finde på at grine til at starte med.

Vi har haft jord storm i sidste uge, så vores er blevet brune To dage inden stormen pudsede jeg dem øv øv

Nej den stoppede d.17. Men har fri den første uge pga. fordeling. Så starter først på mandag

Anmeld

23. april 2009

LotteN

Mormilla skriver:

Ja han kan os godt finde på at grine til at starte med.

Vi har haft jord storm i sidste uge, så vores er blevet brune To dage inden stormen pudsede jeg dem øv øv

Nej den stoppede d.17. Men har fri den første uge pga. fordeling. Så starter først på mandag

ej, det er godt nok øv med de vinduer - spild af arbejde!!!
Ej, sjovt, der sluttede min barsel også, men jeg 8,5 dages ferie jeg skal have afholdt og så står jeg arbejdsløs pr. 1. maj - skøønt her i finanskrisen, hvor arbejde bare langt fra hænger på træerne!!!

men nu tager vi på ferie og så må jeg bekymre mig om arbejde når jeg kommer hjem. så håber jeg der ligger en positiv mail fra min gamle chef om hun har arbejde til mig!

Anmeld

23. april 2009

Mormilla

LotteN skriver:

ej, det er godt nok øv med de vinduer - spild af arbejde!!!
Ej, sjovt, der sluttede min barsel også, men jeg 8,5 dages ferie jeg skal have afholdt og så står jeg arbejdsløs pr. 1. maj - skøønt her i finanskrisen, hvor arbejde bare langt fra hænger på træerne!!!

men nu tager vi på ferie og så må jeg bekymre mig om arbejde når jeg kommer hjem. så håber jeg der ligger en positiv mail fra min gamle chef om hun har arbejde til mig!

Jeg har os 10 dage der jeg skal ha holdt men kan ikke nå at holde dem alle samme. Men pga af fordeling på mit arbejde må jeg vist ikke få dem udbetalt Så nu er 3F ved at undesøge hvad vi skal gøre med de ferie dage...

Anmeld

23. april 2009

saxa

LotteN skriver:

hold da op, hun har godt nok tralv t lille Yasmin
Hun ender jo med at springe folkeskolen over og gå lige på gymnasiet...hehe!

mht at gå, gjorde i der noget, eller kom det bare af sig selv. Jeg tænker lidt, lærke har kunne gå mens vi holdt hende i hænderne siden hun var 7 mdr, gået med gåvogn siden 9 mdr... er der noget ma kan gøre - øv med hende, eller kommer det bare når hun er klar?

Ja det går sq alt alt for hurtigt - kan overhovedet ikke følge med. Synes jo det var som igår, hun kom til verdenen..
Jamen altså Yasmin ville gåes med konstant siden hun var 6mdr.. Og omkring de 7-8mdr tog hun det aller første skridt, som den eneste gang. Derefter begyndte vi bare at lade hende gå imellem og på gulvet, en gang imellem. Men vi ville ikke haste os frem med hende. Men lige pludselig en dag slap hun bare bordet og gik. Så det kommer bare lige pludselig når man allermindst venter det - gjorde det ihvertfald her.

Anmeld

23. april 2009

Mormilla

saxi skriver:

Yasmin er født d.16.maj

Vægt 10kg (4020 v. fødsel)
længde 80cm (54 v. fødsel)

Yasmin lærte at gå d.14/3 (10mdr) og derefter gik der en uge så kravlede hun også. Så nu er hun bare alle steder - og gud hvor er det hyggeligt når de begynder at gå. Hun har lige nu to kindtænder på vej, som lige er tittet frem (og de gør lidt ondt) Så nu er hun på 10 tænder. Den første tand fik hun da hun var 3½mdr. Det går bare aaaallllttt for hurtigt. !!!

Yasmin kan klappe-kage, vinke, "såå stor", sige indianer lyd m munden(hvor hånden er oppe foran) og sige gak gak, mens hun banker ind på hovedet(Noget Farfar har lært hende)
Hun sover fra ca.20.00 - 07.00 hvor hun nok er vågen en 3-4gange i løbet af natten, fordi hun har tabt sutten. Men i nat sov hun helt igennem - wee

Hun er nærmest alt spisende - så det kunne ikke være bedre. Dog kan hun ikke rigtigt tåle banan, da hun får ekstremt hård mave af det.

Hun er blevet sin helt egen personlighed, ligeså sød hun kan være, lige så meget en terrorist er hun.. Ja og så stor munden nærmest aldrig stille på hende - sog forstår vi ikke helt hva hun siger endnu..
Uha kunne blive ved...

Hun kan godt nok meget!!! Hun vil frem af i livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.