Update på mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mrs X skriver:

Ih skal til første JM på onsdag og jeg glæder mig faktisk ret meget Det er som om det først er nu - det rigtigt går i gang med at være gravid Også har jeg en tid hos fødselslægen d.5/10 og så MD d.10 nogle dejlige uger mht graviditet og så kommer der sikkert en lang kedelig periode igen

Hvorfor jeg har en tid hos fødselslægen er nok fordi jeg fik godkendt planlagt ks i sidste graviditet pga. jeg havde det så dårligt så tror bare jeg skal tjekkes op på. Igen dejligt! Jeg har det nu meget bedre denne omgang

Ihhh jeg glæder mig til at høre hvordan det går, og hvilken Jordemoder du har fået. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

<3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhh jeg glæder mig til at høre hvordan det går, og hvilken Jordemoder du har fået. 

Ja og det er i morgen! Superspændende!

Anmeld

20. september 2011

mrs X skriver:

Ja og det er i morgen! Superspændende!

YEAH! Jeg skal afsted i dag og have lavet vægtskøn for første gang.

Spændende!! 

Anmeld

20. september 2011

<3

YEAH! Jeg skal afsted i dag og have lavet vægtskøn for første gang.

Spændende!! 

Fint! Hvilken jm har du? Det er sikkert ikke den samme men det kunne da være skægt. Tror slet ikke jeg fik vægtskøn sidst men vægtskanninger

Anmeld

20. september 2011

mrs X skriver:

Fint! Hvilken jm har du? Det er sikkert ikke den samme men det kunne da være skægt. Tror slet ikke jeg fik vægtskøn sidst men vægtskanninger

Hun hedder Pia. Super sød! 

Jamen jeg har forstået at vægtscanninger er noget man får, hvis der er grund til det. Hvis JM mener det lige skal tjekkes eller lignende?

Tror bare hun mærker og gætter. Makværk med gætværk 

Anmeld

20. september 2011

<3

Hun hedder Pia. Super sød! 

Jamen jeg har forstået at vægtscanninger er noget man får, hvis der er grund til det. Hvis JM mener det lige skal tjekkes eller lignende?

Tror bare hun mærker og gætter. Makværk med gætværk 

Nåmen der var jo grund. Jeg havde det ikke godt og de mistænkte for begyndende ssf så det er skam derfor, men mener slet ikke de lavede skøn fra JM side...

Men jo glæder mig til at opleve en mere normal graviditet denne gang

Anmeld

20. september 2011

mrs X skriver:

Nåmen der var jo grund. Jeg havde det ikke godt og de mistænkte for begyndende ssf så det er skam derfor, men mener slet ikke de lavede skøn fra JM side...

Men jo glæder mig til at opleve en mere normal graviditet denne gang

Jo de kan godt give et prej om hvor stor baby er. Men vist mest for at opdage om baby er for stor eller lille, så man kan tjekke det hvis der er en mistanke. Men måske er det forskelligt?

Er lige kommet tilbage og bebs vejer ca 1500 gr. så inde for normalen.  Det er skønt. 

Har heldigvis en meget forstående Jordemoder (jeg overvejer jo flaskebarn) rart med en der lytter og ikke dømmer. 

Fik jeg sagt hun hedder Pia? 

Anmeld

20. september 2011

<3

Jo de kan godt give et prej om hvor stor baby er. Men vist mest for at opdage om baby er for stor eller lille, så man kan tjekke det hvis der er en mistanke. Men måske er det forskelligt?

Er lige kommet tilbage og bebs vejer ca 1500 gr. så inde for normalen.  Det er skønt. 

Har heldigvis en meget forstående Jordemoder (jeg overvejer jo flaskebarn) rart med en der lytter og ikke dømmer. 

Fik jeg sagt hun hedder Pia? 

Jep Pia Got it! dejligt med normal bebs. Ja det er sikkert forskelligt hvorfor overv ejer du flaske? Mme elle mm?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.