Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg har lige brug for at vide hvad i ville gøre hvis i stod i min situation.

Jeg er 23 år og har to børn, kæreste, hund, bil og hus og har det fantastisk. Men jeg er begyndt og føle at jeg sindsygt gerne vil have en nr 3 og snakker stort set ikke om andet.

Men nu er det sådan at jeg skal ud i arbejde om en måneds tid efter endt barsel og skal arbejde indtil jeg bliver 25 hvor jeg vil gå i gang med min uddannelse som tager omkring 3 år. Og når jeg så er færdig med den så er jeg omkring 28 år.

Hvis i ville have en nr 3 hvornår ville i så få den? Eller begynde på at lave en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg har lige brug for at vide hvad i ville gøre hvis i stod i min situation.

Jeg er 23 år og har to børn, kæreste, hund, bil og hus og har det fantastisk. Men jeg er begyndt og føle at jeg sindsygt gerne vil have en nr 3 og snakker stort set ikke om andet.

Men nu er det sådan at jeg skal ud i arbejde om en måneds tid efter endt barsel og skal arbejde indtil jeg bliver 25 hvor jeg vil gå i gang med min uddannelse som tager omkring 3 år. Og når jeg så er færdig med den så er jeg omkring 28 år.

Hvis i ville have en nr 3 hvornår ville i så få den? Eller begynde på at lave en?

Hvad er alderen på de to børn du har?

Anmeld

16. september 2011

SjeBets

jeg ville vente til efter uddannelsen men det er så bare mig, den ville jeg havde i hus før jeg fik flere. det giver bare en anden ro når man har den i hus. Men jeg har det så også fint med lidt afstand mellem ungene det genere mig ikke 

Anmeld

16. september 2011

Morbille

Jeg er lige blevet mor til nummer 2 og hende den første bliver 3. Har altid sagt jeg vil have 4 børn, men vil også gerne have hus og uddannelse før de sidste, så derfor vil jeg have de 2 næste når jeg bliver 30. Vil helst have 2 af gangen med ikke så meget mellemrum mellem, da jeg har en lillebror på 7 og jeg kan se hvor meget han savner en søster eller bror, som kan lege med ham.

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

afrobabies skriver:

Hvad er alderen på de to børn du har?

1 og 3 år.

Anmeld

16. september 2011

Anirak

Når jeg havde tid, lyst og overskud til det.

Du har en fin alder og allerede 2 børn, så i dit tilfælde ville jeg vente de år til efter endt uddannelse. Mange får barn under uddannelse, det var måske også en ide.

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Anirak skriver:

Når jeg havde tid, lyst og overskud til det.

Du har en fin alder og allerede 2 børn, så i dit tilfælde ville jeg vente de år til efter endt uddannelse. Mange får barn under uddannelse, det var måske også en ide.

Ja det er rigtig. Men vil bare være ked af at skulle holde pause i uddannelsen for så går der længere tid før jeg er færdig med den.

Anmeld

16. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

1 og 3 år.

Du må jo gøre op med dig selv, og selvfølgelig også være enig med kæresten om, hvornår det kunne passe, men ja, det er da træls at skulle afbryde uddannelsen, men er det ikke også træls, hvis du skal vente til du er færdig med uddannelsen? Det er svært for andre at tage beslutningen for det Men held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.