av for den !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer i skønne kwiner

Når man har været til 8 ugers undersøgelsen hos egen læge og derfra fået grønt lys, betyder det så ikke at livmoderen har trukket sig sammen og alt ligesom den vej er vel?! jeg har ikke født mit barn på normal vis, men fået taget hende ud igennem kejsersnit pga hun lå i UK stilling. Men har fået behandling pga irriteret slimhinde og noget svamp i skeden og får da denne behandling ( vaginalcreme engangsapplikatorer) og jeg bløder stadig og har gjort det i 2 måneder, meget mild blødning men det skyldes nok hormon sprøjten for ikke at blive gravid. En p-sprøjte for at være mere korrekt. Men jeg har på det sidste haft smerter i underlivet og sammentrækninger oveni blir jeg dårlig og utilpas og får en masse kvamle....! det var meget slemt i nat.. så slemt at jeg fik en slags krampe i underlivet, og fik kvamle.. en sammentrækninng hvor enten livmoderen trækker sig sammen eller vokser, :s men jeg mener  ik den sku trække sig mere sammen for har jo været til 8 ugers, og det føltes lidt som en voksning eller sammentrækning. og har jeg døjet med i nogle dage. Kunne det skyldes Vaginalcremen ? eller kunne der være noget helt andet mærkeligt galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Nessie

Jeg har også fået KS, og har SLET ikke oplevet noget af det du fortæller.

Skynd dig at ringe til lægen, og få en tid til en ny undersøgelse

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg har også fået KS, og har SLET ikke oplevet noget af det du fortæller.

Skynd dig at ringe til lægen, og få en tid til en ny undersøgelse

underligt ..

men problemet er jeg først kan få fat på min læge mandag. Fik ringet ud på sygehuset og det jeg skulle holde øje med var jeg ik gik hen og fik feber i løbet af weekenden. & ellers var det vagtlægen jeg skulle kontakte. Synes det er meget ubehageligt det der sker i mit underliv ! jeg har på den sikre side prøvet at teste for graviditet, men testen blev blank negativ for et par dage siden

Anmeld

16. september 2011

Nessie

Anonym skriver:

underligt ..

men problemet er jeg først kan få fat på min læge mandag. Fik ringet ud på sygehuset og det jeg skulle holde øje med var jeg ik gik hen og fik feber i løbet af weekenden. & ellers var det vagtlægen jeg skulle kontakte. Synes det er meget ubehageligt det der sker i mit underliv ! jeg har på den sikre side prøvet at teste for graviditet, men testen blev blank negativ for et par dage siden

Ja, så er det jo ikke dét.

Lyder meget mærkeligt. Og ubehageligt.

Håber ikke at du får feber, men det er selvfølgelig ikke særlig rart at skulle vente helt til mandag med at få fat på lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.