Vi skal på weekend tur og sex legetøj???? Hvad er godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Manden og mig skal snart på hygge weekend tur uden børn.

Og jeg har tænkt mig at overraske ham med at tage noget "sjovt" med jeg kan gemme i min kuffert.

Men men nu er vi ikke særlig velkendte med sex legetøj, ikke fordi vi ikke vil vi har bare aldrig rigtig fået købt noget udover de alm ting som dildo, penis ring og sådan.

Hvad vil i anbefale mig at købe til at tage med, det skal være noget til os begge to.

Gerne med evt et link il hvor det kan købes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Manden og mig skal snart på hygge weekend tur uden børn.

Og jeg har tænkt mig at overraske ham med at tage noget "sjovt" med jeg kan gemme i min kuffert.

Men men nu er vi ikke særlig velkendte med sex legetøj, ikke fordi vi ikke vil vi har bare aldrig rigtig fået købt noget udover de alm ting som dildo, penis ring og sådan.

Hvad vil i anbefale mig at købe til at tage med, det skal være noget til os begge to.

Gerne med evt et link il hvor det kan købes.

http://www.livet-er-godt.dk/index.php/Sexlegetoj/Special-vibratorer/We-Vibe-genopladelig.html

Sådan en her har jeg længe ønsket mig..

ellers er der også rigtig meget andet forskelligt på den hjemme side

Anmeld

19. september 2011

krofo

we vibe er super....

men der findes jo så meget godt så bare ind i en butik og kigge

Anmeld

28. september 2011

Mick

Hej

Jeg ville også anbefale We-viben også fordi det jo er et par legetøj og der kommer faktiks en opdateret udgave til Okt. Men når det kommer til legetøj er det jo en smags sag om hvad man er til. Men en god klassiker er massage olie, duftlys og glidecrem.

Men tilbage til sexlegetøjet. Tidskvinder anmelder legetøj i alle deres magasiner, og de har vist også masser af gode anmeldelser inde på deres hjemmeside: http://www.tidenskvinder.dk/

Og ha nu en fantastisk weekend ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.