40+0.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

MaybeBaby

maryjane skriver:

Mange tak (sender også noget retur.)

- Men nææh, ikke tegn på noget som helst. Dog føltes det i nat som om hun rykkede rundt det hele inde i mavsen. Har kun en anelse ondt i lysken, sååå der må gerne snart ske mere!

Hurraaa og tillykke med ikke at have flået håret af dig selv pga. utålmodighed! Og jeg har 2 dage til termin og har som dig heller ingen tegn på noget, pånær at jeg i går også havde på fornemmelsen af, at der blev lavet en episode af fra skrot til slot inden i mig som gik helt ned i lysken. Så krydser fingre for os begge, at det er gode tegn vestøv afsteeeed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

maryjane

MaybeBaby skriver:

Hurraaa og tillykke med ikke at have flået håret af dig selv pga. utålmodighed! Og jeg har 2 dage til termin og har som dig heller ingen tegn på noget, pånær at jeg i går også havde på fornemmelsen af, at der blev lavet en episode af fra skrot til slot inden i mig som gik helt ned i lysken. Så krydser fingre for os begge, at det er gode tegn vestøv afsteeeed!

Mange taaaak, og også noget støv til dig.
Men iih, hvor kan man da kede sig. Aner slet ikke hvad jeg skal give mig til, puh. Ventetid er ikke sundt i længden da. Hah.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.