Hvor lang tid tager det at arrangere et bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid tager det at arrangere et godt bryllup?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.254 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste om jeg leger med tanken om et bryllup

Jeg synes det kunne være romantisk at blive gift på mine forældres bryllupsdag, som er 25. februar - altså om godt 5 mdr.

Men kan det overhovedet lave sig gøre at arrangere et bryllup med kjole, gæster, musik og det hele på så kort tid?

Hvad tror I? Og har I nogle forslag/erfaringer at dele ud af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Umiddelbart vil jeg tro, at I sagtens kan nå, at arrangere et godt og uforglemmeligt bryllup. Det er ikke højsæson på det tidspunkt, så det bliver nok ikke svært, at booke sig ind forskellige steder.

Det er en i øvrigt en rigtig sød tanke, at gifte sig den dag som din forældre også blev det

Anmeld

16. september 2011

Femøre

Jeg bookede kirke og festlokaler 1 år før, men vi blev også gift i maj, der unægteligt er hyppigere brugt end februar.

Hvis du ellers tager dig sammen, så tror jeg sagtens du kan planlægge et bryllup som lige netop du vil have det.

Og tillykke!

Anmeld

17. september 2011

Lone Jakobsen

vi arrangerede bryllup på ca en måned. så er slet ikke i tvivl om at det kan lade sig gøre. dog synes jeg ikke ideen om at blive gift på forældrenes bryllupsdag er ret god.

Anmeld

17. september 2011

Worldwide

Vi skal giftes 7 April næste år, og vi er først lige gået igang med at planlægge alt Det eneste som vi har skulle være i rigtig god tid med var vores invitaioner fordi vi får dem håndlavet af min svigermor, så hun skulle lige have et par mdr til at lave dem i Men ja, i kan sagtens nå det - vil dog sige det første i skal gøre er at booke kirke+lokaler

Den med at blive gift på jeres forældres bryllupsdag, det er da jeg sød tanke, men jeg ville aldrig gøre det Det synes jeg er deres dag

Anmeld

19. september 2011

Camulla

Anonym skriver:

Jeg synes det kunne være romantisk at blive gift på mine forældres bryllupsdag, som er 25. februar - altså om godt 5 mdr.

Men kan det overhovedet lave sig gøre at arrangere et bryllup med kjole, gæster, musik og det hele på så kort tid?

Min mand og jeg blev gift i septemper og vi gik igang med at planlægge i marts, mener jeg, og jeg havde røv travlt! Det er alle de "små" ting som kirkehæfter, favouræsker, toiletkurve, menukort, gæsteinfo osv. som tager tid at lave. Det er selvfølgelig ikke alle der ønsker disse ting, men jeg synes det er det der gør det hele lidt mere sjovt og specielt.

Jeg oprettede mig på bryllup.dk og fik en masse inspiration derinde - det hjalp rigtig meget

Held og lykke til dig!

Anmeld

19. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

2-4 mdr..det kan sagtens nås.
Du skal bare hurtigt ud med sted og musik.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Tak for svarerne  Det lyder lovende.

Mine forældre glemmer altid deres bryllupsdag, så jeg er sikker på at de gerne deler dagen med os. Tænkte at jeg lige ville vide om det kunne lade sig gøre inden vi spurgte dem om det er i orden - og det gør vi selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.