Hurtigs Muligt (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. september 2011

RavzaTuran

Hej alle derude.

Nogen fra Århus område der kan lave en kage for mig hurtigs muligst ? (Til min egen ønskede tema)

Mvh.

Ravza Turan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Gulbak

Hejsa

Hvornår skal kagen bruges og hvor mange skal den være til?

Anmeld

18. september 2011

RavzaTuran

Hej Gulbak.

Det ville være dejligt hvis du kan lave den hurtigs muligst. Det skal være en fødselsdags kage for min mand. Og vi bliver max 8 personer.

Anmeld

18. september 2011

Gulbak

Hejsa

Jeg vil gerne hjælpe men jeg laver ikke kager til mindre end 20 personer, da det ellers ikke kan hænge sammen. Mvh. Dorthe

Anmeld

19. september 2011

RavzaTuran

Hej igen Gulbak.

Hvor meget ville prisen være hvis du skulle lave en kage for 20 personer ?

Anmeld

19. september 2011

Gulbak

Hej igen

Det kommer meget an på tema altså hvor tidskrævende pynten er. Jeg tager normalt fra 25 kr. og op efter. Hvilket tema har du tænkt på og hvornår præcist skal kagen bruges?

Mvh. Dorthe

Anmeld

19. september 2011

RavzaTuran

Hej igen Dothe.Jamen tema'et skal være en tyrkisk stringe instrument nærmest en guitar agtig.Der skal ik' så meget pynt til. Måske nogle noder omkring. Men det vigtigste er at der bliver lavt dette stringe instrument da min mand spiller på sådan en. Jeg kan sende nogle billeder af den så du hel præcis ved hvordan den ser ud.Derefter kan du vudere et pris for mig.Kan du lave den klar til på Lørdag ? Og har du mulighed for at køre den ud til mig ?Mvh. Ravza.

Anmeld

20. september 2011

Gulbak

Hej igen

Det lyder ellers spændende, men lørdag passer desværre slet ikke i min kalender, da jeg selv får fødselsdagsgæster kl. 11. :-(

Mvh. Dorthe 

Anmeld

20. september 2011

RavzaTuran

Kan du lave den før ? Eller engang i næste uge ?

Mvh. Ravza.

Anmeld

20. september 2011

Gulbak

Hej igen

Nej, jeg kan ikke nå det i denne uge, da jeg skal have lavet en del til lørdag. Jeg har en dåbskage til næste søndag og vi skal selv til en fødselsdag d. 1. oktober. Hvis du har mulighed for at hente kagen, kan jeg lave den færdig til fredag d. 30. september om aftenen.

Mvh. Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.