jubii nu 30 fulde uger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. september 2011

babyMark

godmorgen skønne kvinder og mænd på baby.dk!

Vil bare lige dele min glæde over at være 30 fulde uger henne! Nu kun 10 uger til termin!

Havde SSF sidste gang - men har indtil videre ikke det mindste tegn på noget som helst og baby vokser som den skal

havde en enkelt dag med diarre og kom til at nævne det overfor jordemoderen, som så sendte mig til CTG-kurve måling, blodprøver osv. fordi jeg havde det sådan op til min fødsel sidste gang. Men alt var helt normalt. Så kan bare glæde mig over at blive bokset godt og grundigt indefra  og så glæder jeg mig HELT vildt til at gå på barsel om 2 uger og have lidt mere overskud til min store dreng på 2 år.

for at vi fortsætter den gode stil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Frk.Munk

Hvor dejligt - jeg er netop 29+5, og jeg gik på barsel i fredags  det så dejligt..... Nu skal tiden inden baby kommer ud bare nydes....

Go dag til dig

Anmeld

16. september 2011

Madam Blå

babyMark skriver:

godmorgen skønne kvinder og mænd på baby.dk!

Vil bare lige dele min glæde over at være 30 fulde uger henne! Nu kun 10 uger til termin!

Havde SSF sidste gang - men har indtil videre ikke det mindste tegn på noget som helst og baby vokser som den skal

havde en enkelt dag med diarre og kom til at nævne det overfor jordemoderen, som så sendte mig til CTG-kurve måling, blodprøver osv. fordi jeg havde det sådan op til min fødsel sidste gang. Men alt var helt normalt. Så kan bare glæde mig over at blive bokset godt og grundigt indefra  og så glæder jeg mig HELT vildt til at gå på barsel om 2 uger og have lidt mere overskud til min store dreng på 2 år.

for at vi fortsætter den gode stil!

Tillykke med milepælen! Synes også at nå uge 30+0 var det så fedt! Og for at ssf holder sig laaagt væk denne gang!

Anmeld

16. september 2011

Nessie

Fantastisk med 30 uger

for at du kommer til at gå tiden uden, helt uden SSF

Anmeld

16. september 2011

babyMark

Frk.Munk skriver:

Hvor dejligt - jeg er netop 29+5, og jeg gik på barsel i fredags  det så dejligt..... Nu skal tiden inden baby kommer ud bare nydes....

Go dag til dig

nemlig  

Håber ellers du har det godt, så det også er en nydelse. Og god dag til dig også

Anmeld

16. september 2011

babyMark

Nessie skriver:

Fantastisk med 30 uger

for at du kommer til at gå tiden uden, helt uden SSF

taaaaaaaaaak.

der er mange der spørger om jeg mest ønsker mig en dreng eller en pige, men jeg ønsker mig mest af alt bare at tingene forløber stille og roligt. kønnet bliver så underordnet

Anmeld

16. september 2011

babyMark

Madam Blå skriver:

Tillykke med milepælen! Synes også at nå uge 30+0 var det så fedt! Og for at ssf holder sig laaagt væk denne gang!

tak

og du har endnu kortere tid tilbage. Kan se at du døjer noget med bækkenløsning. Håber du har fundet lidt at udfylde tiden med, så smerterne ikke bliver det altoverskyggende. god week-end

Anmeld

16. september 2011

Nessie

babyMark skriver:

taaaaaaaaaak.

der er mange der spørger om jeg mest ønsker mig en dreng eller en pige, men jeg ønsker mig mest af alt bare at tingene forløber stille og roligt. kønnet bliver så underordnet

Det er også fuldstændig ligegyldigt, bare barnet er sundt og raskt

Anmeld

16. september 2011

Madam Blå

babyMark skriver:

tak

og du har endnu kortere tid tilbage. Kan se at du døjer noget med bækkenløsning. Håber du har fundet lidt at udfylde tiden med, så smerterne ikke bliver det altoverskyggende. god week-end

Ja, forhåbentlig kun fem uger, da jeg skal sættes i gang pga den dumme bækkenløsning.

Ja, jeg prøver at fylde tiden ud men efterhånden vil jeg bare gerne være social og lave noget, i stedet for alle de soloaktiviteter, jeg indtil videre har været i gang med. Glæder mig så meget til at få bebs ud så jeg kanhave hende at tage mig af

Rigtig god weekend til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.