Vil pludselig have mad om natten - 3 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Sitrani

Hej piger..

Min lille datter på 3 mdr er begyndt at vågne om natten.. Hun har fra hun var ca. 3 uger sovet igennem om natten, hvis hun blev lagt kl. 22.. Hun plejer normalt først at vågne ved 6-tiden...

Men de sidste par dage er hun begyndt at ligge vågen - hun græder ikke, men siger bare små lyde og trækker vejret hurtigt, så jeg er sikker på, at hun ikke sover i hvert fald...

Jeg har bare taget hende op og givet hende mad (Jeg ammer), når jeg var sikker på, at hun var helt vågen, og hun spiser skam også godt.. Igår nat var vi oppe en enkelt gang kl. 03.30 i en lille time for at få mad, og i nat har hun vågnet mig 2 gange, hvor hun fik mad, hendholdsvis kl. 24 og kl. 4..

Hun har også de sidste par dage meldt sig oftere for at få mad.. Cirka hver anden time dagen igennem.. Så måske er det fordi hun er igang med at få gang i mælkeproduktionen? Eller hvad?

Hvad siger I andre, der evt. har oplevet det samme..??

Knus Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Sitrani

Den forsvandt hurtigt, så opdaterer lige

Anmeld

16. september 2011

lycly

Jeg har ikke oplevet lige præcis det du beskriver. Men min datter er 2 mdr og hun er begyndt generelt at spise oftere end hun plejer. Sådan i løbet af dagen. Jeg tror det har noget at gøre med at de får gang i mælkeproduktionen eller sådan noget Jeg ville høre min sundhedsplejerske om det i dag, men hun har brændt mig af

Anmeld

16. september 2011

Benjamins'mor

Nu har min søn på 8 mdr dog fået sutteflaske hele tiden, men i starten vågnede han heller ikke om natten, men det begyndte han også på omkring 3 mdr, og ved 4 mdr spiste han næsten hele tiden. Så tror det er meget normalt. 

Anmeld

16. september 2011

Sitrani

LunaLykke skriver:

Jeg har ikke oplevet lige præcis det du beskriver. Men min datter er 2 mdr og hun er begyndt generelt at spise oftere end hun plejer. Sådan i løbet af dagen. Jeg tror det har noget at gøre med at de får gang i mælkeproduktionen eller sådan noget Jeg ville høre min sundhedsplejerske om det i dag, men hun har brændt mig af

Ja, jeg tror også det er fordi min produktion skal op, sådan lige umiddelbart Det har jeg i hvert fald selv tænkt...

Anmeld

16. september 2011

Sitrani

benjamins'mor skriver:

Nu har min søn på 8 mdr dog fået sutteflaske hele tiden, men i starten vågnede han heller ikke om natten, men det begyndte han også på omkring 3 mdr, og ved 4 mdr spiste han næsten hele tiden. Så tror det er meget normalt. 

Wow - okay.. Så må vi om lillepigen begynder at gi' den ekstra gas når hun når de 4 mdr. Haha.. Lige nu spiser hun cirka hver anden time - det har hun i hvert fald gjort de sidste par dage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.