Jeg er ramt - hårdt ramt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Nadia&Daniel

..af sygdom.. Snotter og har en kæmpe hovedpine.. Ihhh - og lille Laura havde første dag i vuggestuen, og er nød til at blive hjemme imorgen, så først på mandag kommer Laura i vuggestue igen

Hader at være syg - især når man har en lille en som er afhængig af en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

afrobabies

Nadia&Daniel skriver:

..af sygdom.. Snotter og har en kæmpe hovedpine.. Ihhh - og lille Laura havde første dag i vuggestuen, og er nød til at blive hjemme imorgen, så først på mandag kommer Laura i vuggestue igen

Det er bare så hårdt, jeg føler med dig Jeg har også været slemt ramt, og stod med to piger på 2.9 år og 4 måneder, det er ikke nemt, børnene stiller sig jo ikke bare på standby til man er klar igen

Anmeld

15. september 2011

Clisolka

Øv, det er altså bare ikke sjovt - vi lå herhjemme i sidste uge  Vi kunne ikke tåle vuggestuestart 

God bedring til jer 

Anmeld

15. september 2011

Nadia&Daniel

afrobabies skriver:

Det er bare så hårdt, jeg føler med dig Jeg har også været slemt ramt, og stod med to piger på 2.9 år og 4 måneder, det er ikke nemt, børnene stiller sig jo ikke bare på standby til man er klar igen

Tak

Min mand har også taget en del af læsset, men han er også ramt.. Dog prøver han at tage på job imorgen. Det er første gang vi er så syge med Laura i hjemmet Havde sådan glædet mig til vuggestue-dag nr. 2.. Men vil hellere blive rask for Laura's skyld..

Anmeld

15. september 2011

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

Øv, det er altså bare ikke sjovt - vi lå herhjemme i sidste uge  Vi kunne ikke tåle vuggestuestart 

God bedring til jer 

Tak  Laura er heldigvis (ikke endnu) ramt.. Lad det blive ved det

Anmeld

15. september 2011

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Tak  Laura er heldigvis (ikke endnu) ramt.. Lad det blive ved det

Jeg 'er 

Her var det Isabella som startede - og smittede os  

Anmeld

15. september 2011

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

Jeg 'er 

Her var det Isabella som startede - og smittede os  

Laura var forkølet en enkel dag i sidste uge - og min mand gik ned med flaget i mandags, dog først rigtigt slemt imorges.. Og jeg, det skete her i eftermiddags.. Vildt at det kan gå så hurtigt..

Anmeld

15. september 2011

afrobabies

Nadia&Daniel skriver:

Tak

Min mand har også taget en del af læsset, men han er også ramt.. Dog prøver han at tage på job imorgen. Det er første gang vi er så syge med Laura i hjemmet Havde sådan glædet mig til vuggestue-dag nr. 2.. Men vil hellere blive rask for Laura's skyld..

Det skal nok gå. Laura vil jo ikke tænke over at hun ikke lige kommer afsted imorgen, hun har jo ingen tidsfornemmelse God bedring til jer

Anmeld

15. september 2011

Nadia&Daniel

afrobabies skriver:

Det skal nok gå. Laura vil jo ikke tænke over at hun ikke lige kommer afsted imorgen, hun har jo ingen tidsfornemmelse God bedring til jer

Nej heldigvis  Tak

Anmeld

15. september 2011

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Laura var forkølet en enkel dag i sidste uge - og min mand gik ned med flaget i mandags, dog først rigtigt slemt imorges.. Og jeg, det skete her i eftermiddags.. Vildt at det kan gå så hurtigt..

Ja det kan gå hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.