ja endnu et spørgsmål om kage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. september 2011

MelikkazMoar

skal jo holde dåb den 25 .. og der skal serveres cupcakes og tænker lidt en anden form for brædepande kage også ..

kan jeg evt bage det hele om fredagen ? og så køle det ? eller er det dumt?

og så bare pynte lørdag aften ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

MelikkazMoar

MelikkazMoar skriver:

skal jo holde dåb den 25 .. og der skal serveres cupcakes og tænker lidt en anden form for brædepande kage også ..

ingen ?

Anmeld

18. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MelikkazMoar skriver:

Det kan du da sagtens. 

Anmeld

18. september 2011

MelikkazMoar

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kan du da sagtens. 

super .. skulle lige være sikker

Anmeld

18. september 2011

MelikkazMoar skriver:

super .. skulle lige være sikker

Så lidt. Bare husk at pakke det rigtig godt ind, så det ikke bliver tørt. Vælg evt en opskrift som ikke bliver så nemt tør også. 

Anmeld

18. september 2011

MelikkazMoar

Så lidt. Bare husk at pakke det rigtig godt ind, så det ikke bliver tørt. Vælg evt en opskrift som ikke bliver så nemt tør også. 

hvad ku det være?

har du evt en god opskrift

Anmeld

18. september 2011

MelikkazMoar skriver:

hvad ku det være?

har du evt en god opskrift

Banankage evt? Jeg har lagt en god opskrift på kokos/banan muffins herind for længe siden. Den er ret god. Og så kunne en squash/gulerods krydderkage eller svampet chokoladekage da være en god ide?

Anmeld

18. september 2011

MelikkazMoar

Banankage evt? Jeg har lagt en god opskrift på kokos/banan muffins herind for længe siden. Den er ret god. Og så kunne en squash/gulerods krydderkage eller svampet chokoladekage da være en god ide?

ja det lyder som en rigtig god ide..

jeg havde en tanke.. og nu du er så klog spørg jeg

har set der er nogen der laver en kage, og skærer den over og kommer noget imellem.. er det smørcreme eller?

ved du det? :I

Anmeld

19. september 2011

MelikkazMoar skriver:

ja det lyder som en rigtig god ide..

jeg havde en tanke.. og nu du er så klog spørg jeg

har set der er nogen der laver en kage, og skærer den over og kommer noget imellem.. er det smørcreme eller?

ved du det? :I

Altså i en krydderkage kan en cream cheese frosting være lækker. Og en chokolade frosting kunne være lækker i en chokoladekage, eller banankage. Men ellers er det meget almindeligt at bruge en form for mousse. En man laver og køler ned, evt. med husblas i så den bliver fast. Du kan finde en masse opskrifter i kageklubben på den slags. Det kan f.eks være jordbær mousse. Så vil det være jordbær fløde og husblas. 

Anmeld

19. september 2011

MelikkazMoar

Altså i en krydderkage kan en cream cheese frosting være lækker. Og en chokolade frosting kunne være lækker i en chokoladekage, eller banankage. Men ellers er det meget almindeligt at bruge en form for mousse. En man laver og køler ned, evt. med husblas i så den bliver fast. Du kan finde en masse opskrifter i kageklubben på den slags. Det kan f.eks være jordbær mousse. Så vil det være jordbær fløde og husblas. 

super.. tusind tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.