Baby billigt til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Marco2

Smilende pige på 8 mdr. billigt til salg. Normalt smilende og glad, men man skal nok ikke forvente at få ret meget søvn hverken dag eller nat.

Nogen interesserede??

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

DK

15. september 2011

Kit

15. september 2011

piadas

Marco2 skriver:

Smilende pige på 8 mdr. billigt til salg. Normalt smilende og glad, men man skal nok ikke forvente at få ret meget søvn hverken dag eller nat.

Nogen interesserede??

AG

Ha, vi kan bytte! Min er dog kun 7 måneder men samme køn!

Idag har hun sovet ok, men igår sov hun 30 minutter om formiddagen og 20 minutter over middag.

Dagen før det sov hun kun 50 minutter over middag...

Fårk, jeg hader det - man får bare INTET lavet! Jeg giver stadig de skide tænder skylden...TIT SÅ FREM, DUMME TÆNDER....håber i hvert fald det er dem!

Anmeld

15. september 2011

AnneBJ

Vi kan også bytte til modsatte køn og lidt yngre???

Anmeld

15. september 2011

Marco2

Tak skal I ha!! NU sover hun ENDELIG!! Har så heller ikke sovet siden kl. 6 i morges, pånær to små powernaps!! Og så er hun jo pyl og vil kun være ved sin MUUUAR!! Elsker min vikle, for så fik jeg da lige tømt opvaskeren … men det er så også ALT jeg har fået lavet idag. Og man bliver bare såååå træt når hun ikke vil sove. For det er jo ikke for vi så bare kan sidde, nej nej jeg skal gå rundt med hende … til sidst her til aften dømte jeg udskiftning, og så måtte T tage over. Der orkede jeg ikke mere 

Ikke fordi jeg ikke knuselsker mine børn, men kors hvor jeg glæder mig til imorgen hvor størstebarnet skal hygge med farmor og bedstefar og først kommer hjem lørdag. Så er der da kun én at "døje" med. For med sådan nogle dage her er bare trælse. Men nu vil jeg i seng, og "glæde" mig til de 4000000 amninger natten sikkert byder på.... 

AG - træt med træt på samt MEGA lange arme - men ser helt sikkert lysere på det hele imorgen. G'nat og sov godt tøser, og tak fordi I lagde øre til alt mit brok.

Anmeld

15. september 2011

CA

Synes du fortjener et rigtig stort stykke kage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.