sukker narkoman!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Musse21

Goaften piger

Er gået i gang med et vægttab og skal lægge alt mit sukker fra mig.. NU ER DET SLUT!!

Men hvordan kommer jeg af med den trang. Flyver lige i alle de søde sager når jeg kommer hjem fra job? HVad gør jeg? Hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

SjeBets

en kold tyrker ,,, drop alt med sukker i , i 14 dage , det vil været hårdt, med hovdepiner, og den der sukker trang, MEN så er du også "kurreret" jeg gjorde dte for nogle år siden pga jeg virkelig trængte til at tabe mig, den første uge var hård, men så gik det nemt og jeg har fået et normalt forhold til sukker i dag men havde en meget lang periode helt uden. Og man kan sagtens .. 

Anmeld

15. september 2011

Carl-Emil's mor

Musse21 skriver:

Goaften piger

Er gået i gang med et vægttab og skal lægge alt mit sukker fra mig.. NU ER DET SLUT!!

Men hvordan kommer jeg af med den trang. Flyver lige i alle de søde sager når jeg kommer hjem fra job? HVad gør jeg? Hvad gør i?

Når første dag er overstået er det ikke slemt

Også husk venligst lige at der intet er i vejen med sukker i korrekte mængder! Men rafineret sukker er =  

Du kan sagtens f.eks bage en mega lækker kage og ikke bruge rafineret sukker men istedet bruge kogte dadler og en mikrosmule honning

Sådan bager jeg altid, finder jeg en opskrift på en lækker kage erstatter jeg sukkeret med kogte dadler  

Anmeld

15. september 2011

B&J

nu ved jeg ikke hvordan du spiser i løbet af dagen for lyder som om du er meget slikken lige som jeg har været, men der findes jo de helt igennem fantastiske sukker frie vingummi og lakrids og bolcher og is fra isis som er sukker fri og ikke særlig meget fedt i når du vil hygge lidt og du kan jo ligge en dag om ugen du må det i hvis det er

Anmeld

15. september 2011

Musse21

Jamen spiser skam sundt hele dagen igennem... Og jeg spiser jo ikke sukkeret fordi jeg er sulten. Det er bare hyggeligt når man nu alligevel ligger foran fjernsynet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.