Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Haha, ja sådan siger vi også her hjemme... Og min kæreste siger sommetider "jer" i stedet for "dig" . Og lige nu er det bare mega hyggeligt! Men er også kun 20+1, så måske jeg bliver træt af at være i flertal på et tidspunkt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Madam Blå skriver: Vi har lige fået kæresten til at lave æblegrød, så vi kan få go' gammeldags æblekage Ligesom med valget - flertallet bestemmer Længe leve demokratiet
Vi har lige fået kæresten til at lave æblegrød, så vi kan få go' gammeldags æblekage
Ligesom med valget - flertallet bestemmer Længe leve demokratiet
det er rigtig har helt glemt jeg nu har veto-ret herhjemme - så er det slut med at samarbejde hen over midten
Misty skriver: Haha, ja sådan siger vi også her hjemme... Og min kæreste siger sommetider "jer" i stedet for "dig" . Og lige nu er det bare mega hyggeligt! Men er også kun 20+1, så måske jeg bliver træt af at være i flertal på et tidspunkt
hihi hvis dronningen ka leve med det så ka jeg også godt det er måske mere omverdenen der synes den ikke er så sjov i længden
Giraffen skriver: det er rigtig har helt glemt jeg nu har veto-ret herhjemme - så er det slut med at samarbejde hen over midten
Det er jo det Hehe
Giraffen skriver: Til alle med et lille menneske inde i maven Det er i denne periode legitimt at omtale sig selv i flertal og det er faktisk lidt skægt så ligesom dronningen ser "vi" og ser valg lige nu selvom kæresten ligger inde i sofaen og nægter at se det... bare lige en hyggelig aftenbetragtning herfra "os"
Til alle med et lille menneske inde i maven
Det er i denne periode legitimt at omtale sig selv i flertal og det er faktisk lidt skægt
så ligesom dronningen ser "vi" og ser valg lige nu selvom kæresten ligger inde i sofaen og nægter at se det...
bare lige en hyggelig aftenbetragtning herfra "os"
Det har "I" bestemt lov til at være
Hehe!
KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128