Lidt royal har man vel lov til at være ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Misty

Haha, ja sådan siger vi også her hjemme... Og min kæreste siger sommetider "jer" i stedet for "dig" .  Og lige nu er det bare mega hyggeligt! Men er også kun 20+1, så måske jeg bliver træt af at være i flertal på et tidspunkt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Giraffen

Madam Blå skriver:

Vi har lige fået kæresten til at lave æblegrød, så vi kan få go' gammeldags æblekage

Ligesom med valget - flertallet bestemmer Længe leve demokratiet

det er rigtig har helt glemt jeg nu har veto-ret herhjemme - så er det slut med at samarbejde hen over midten

Anmeld

16. september 2011

Giraffen

Misty skriver:

Haha, ja sådan siger vi også her hjemme... Og min kæreste siger sommetider "jer" i stedet for "dig" .  Og lige nu er det bare mega hyggeligt! Men er også kun 20+1, så måske jeg bliver træt af at være i flertal på et tidspunkt  

hihi hvis dronningen ka leve med det så ka jeg også godt det er måske mere omverdenen der synes den ikke er så sjov i længden 

Anmeld

16. september 2011

NinaNymannMadsen

så vil vi hygge os med en syg storesøster idag.
har en datter med feber og er helt slatten og har blanke øjne. så vi vil passe hende godt.

Anmeld

16. september 2011

Madam Blå

Giraffen skriver:

det er rigtig har helt glemt jeg nu har veto-ret herhjemme - så er det slut med at samarbejde hen over midten

Det er jo det Hehe

Anmeld

16. september 2011

SussieThyssen

Giraffen skriver:

Til alle med et lille menneske inde i maven

Det er i denne periode legitimt at omtale sig selv i flertal og det er faktisk lidt skægt 

så ligesom dronningen ser "vi" og ser valg lige nu selvom kæresten ligger inde i sofaen og nægter at se det...

bare lige en hyggelig aftenbetragtning herfra "os" 

Det har "I" bestemt lov til at være

Hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.