Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:
Min kæreste ville vist også hellere have en dreng.. Ikke fordi han sådan gav udtryk for det.. Men ja.. da vi havde været til MD sagde han på vej ud "jaa, rigtige mænd laver drenge" Og så kunne man bare se at han havde julelys i øjnene..
Alle hans nærmeste kammerater har fået drenge som det første barn.. Så nu kunne han jo lige melde sig ind i DEN klub 
Vi var på ferie i sønderjylland da jeg var i uge 16-17.. Der ville jeg gerne ha været til kønsscanning i Flensborg.. Der koster det kun 400,- for en 3D/4D gennemscanning..
Men de holdt selvf. ferie lige i de to uger..
TYPISK.. Så vi blev enige om at vente til jeg er i uge 26.. og så få en her hjemme.. For det koster jo lige lidt mere.. Og fra uge 26 kan man se mange flere detaljer osv.. 
Haha hvor sjovt, min kæreste sagde også "kommer en mand ind, kommer en mand ud!"
haha, hvordan bliver piger så lavet ??
Han ville bare så gerne have en dreng, da han er vokset op med sin mor og kun har søstre! Så nu vil han ikke være ene dreng/mand mere!
Orv ja det er godt nok billigt! Men typisk de så holder ferie når du kan!
jeg havde også sagt jeg ville vente med 3D indtil senere, men åh kunne altså ikke lade være når vi så var der
hehe
Anmeld