Fantastisk kønsscanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Gry91

Maalene skriver:

Hvor dejligt Men mon ikke han havde været ligeså stolt og glad, hvis det havde været en pige?

Så længe man får en sund og rask baby, så kan man ikke ønske sig mere

Det tror jeg på... Hehe... Sådan ser vores billeder fra kønsscanningen ihvertfald ikke ud fra uge 15 - og vi venter os en pige, så det er jo meget heldigt, at de ikke ligner hinanden

Jo helt sikkert!  

Det vigtigste for mig var også at han er sund og rask 

Haha ja ellers så er der vidst noget galt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Nitz - <3 David

Tillykke med den lille "knejt".  Sikke nogle fine billeder Jeg syns der er mange drenge på vej jeg venter også selv en dreng til januar..

Anmeld

15. september 2011

Gry91

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Tillykke med den lille "knejt".  Sikke nogle fine billeder Jeg syns der er mange drenge på vej jeg venter også selv en dreng til januar..

Tusind tak! og selv tillykke med bettemand

Ja synes der er mange drengebørn på vej herinde! 

Der er drenge-boom!

Anmeld

15. september 2011

Nitz - <3 David

mg91 skriver:

Tusind tak! og selv tillykke med bettemand

Ja synes der er mange drengebørn på vej herinde! 

Der er drenge-boom!

Hihi ja det må man sige.. jeg syns bare ALLE skal have drenge Jeg har haft en "underlig" fornemmelse igennem hele graviditeten  om at det var en dreng.. Ved ikke heelt hvorfor.. Men jeg fik det så først at vide til MD

Anmeld

15. september 2011

Mor til Mike

mg91 skriver:

Vi var i dag til kønsscanning i Århus, og vi bliver stolte forældre til den lækreste lille dreng!  

Det var en rigtig skøn oplevelse at se ham i 3D!

Kan varmt anbefale scanningsjordmoderen i Århus! 

Hvor er han dog lækker! fantastiske billeder! 

Anmeld

15. september 2011

Gry91

Hihi ja det må man sige.. jeg syns bare ALLE skal have drenge Jeg har haft en "underlig" fornemmelse igennem hele graviditeten  om at det var en dreng.. Ved ikke heelt hvorfor.. Men jeg fik det så først at vide til MD

Sådan havde jeg det også :p men nok også fordi min kæreste brændende ønskede sig en dreng

Meen kvindelig intuition skal man ikke helt tage fejl af! heh

Vi kunne ikke vente til MD  

Anmeld

15. september 2011

Gry91

Misselbek skriver:

Hvor er han dog lækker! fantastiske billeder! 

Tusind tak 

Ja det er bare super gode billeder! Var positivt overrasket over hvor god han var! han er jo bare så fotogen mors lille supermand 

Anmeld

15. september 2011

Nitz - <3 David

mg91 skriver:

Sådan havde jeg det også :p men nok også fordi min kæreste brændende ønskede sig en dreng

Meen kvindelig intuition skal man ikke helt tage fejl af! heh

Vi kunne ikke vente til MD  

Min kæreste ville vist også hellere have en dreng.. Ikke fordi han sådan gav udtryk for det.. Men ja.. da vi havde været til MD sagde han på vej ud "jaa, rigtige mænd laver drenge" Og så kunne man bare se at han havde julelys i øjnene..
Alle hans nærmeste kammerater har fået drenge som det første barn.. Så nu kunne han jo lige melde sig ind i DEN klub

Vi var på ferie i sønderjylland da jeg var i uge 16-17.. Der ville jeg gerne ha været til kønsscanning i Flensborg.. Der koster det kun 400,- for en 3D/4D gennemscanning.. Men de holdt selvf. ferie lige i de to uger.. TYPISK.. Så vi blev enige om at vente til jeg er i uge 26.. og så få en her hjemme.. For det koster jo lige lidt mere.. Og fra uge 26 kan man se mange flere detaljer osv..

Anmeld

15. september 2011

Gry91

Min kæreste ville vist også hellere have en dreng.. Ikke fordi han sådan gav udtryk for det.. Men ja.. da vi havde været til MD sagde han på vej ud "jaa, rigtige mænd laver drenge" Og så kunne man bare se at han havde julelys i øjnene..
Alle hans nærmeste kammerater har fået drenge som det første barn.. Så nu kunne han jo lige melde sig ind i DEN klub

Vi var på ferie i sønderjylland da jeg var i uge 16-17.. Der ville jeg gerne ha været til kønsscanning i Flensborg.. Der koster det kun 400,- for en 3D/4D gennemscanning.. Men de holdt selvf. ferie lige i de to uger.. TYPISK.. Så vi blev enige om at vente til jeg er i uge 26.. og så få en her hjemme.. For det koster jo lige lidt mere.. Og fra uge 26 kan man se mange flere detaljer osv..

Haha hvor sjovt, min kæreste sagde også "kommer en mand ind, kommer en mand ud!" haha, hvordan bliver piger så lavet ??

Han ville  bare så gerne have en dreng, da han er vokset op med sin mor og kun har søstre! Så nu vil han ikke være ene dreng/mand mere!

Orv ja det er godt nok billigt! Men typisk de så holder ferie når du kan! jeg havde også sagt jeg ville vente med 3D indtil senere, men åh kunne altså ikke lade være når vi så var der hehe 

Anmeld

15. september 2011

Nitz - <3 David

mg91 skriver:

Haha hvor sjovt, min kæreste sagde også "kommer en mand ind, kommer en mand ud!" haha, hvordan bliver piger så lavet ??

Han ville  bare så gerne have en dreng, da han er vokset op med sin mor og kun har søstre! Så nu vil han ikke være ene dreng/mand mere!

Orv ja det er godt nok billigt! Men typisk de så holder ferie når du kan! jeg havde også sagt jeg ville vente med 3D indtil senere, men åh kunne altså ikke lade være når vi så var der hehe 

haha .. Ja så bliver det ik nemt at få en pige..

Hehe jeg kender det godt.. Jeg er den ældste ud af 5 søskende.. og der er kun en dreng i "flokken".. Så jeg ville os helst have en dreng.. Og det får jeg Men en pige var nu lige så velkommen..

Som man siger så er et sundt og rask barn vigtigere end kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.