Pels???? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Silja&Noam

Øhhh hvorfor er jeg begyndt at ligne en nyfødt ælling?? jeg har dun på maven, skuldrene, lænden, lårene og armene... Hvad sker der med fjerdragten lige pludselig???! har i os pels?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

HoltSchmidt

SiljasMoar skriver:

Øhhh hvorfor er jeg begyndt at ligne en nyfødt ælling?? jeg har dun på maven, skuldrene, lænden, lårene og armene... Hvad sker der med fjerdragten lige pludselig???! har i os pels?

Nej det har jeg ikke oplevet... der er sikkert en naturlig forklaring på det

Anmeld

15. september 2011

Giraffen

SiljasMoar skriver:

jeg synes jeg har ekstra hår på maven af en eller anden underlig årsag.

Ellers har jeg fået bumser på heeeele ryggen, brystet og skuldrene + ekstremt fedtet hår -> er med andre ord blevet teenager igen :s

og tænker måske hormoner også kan spilde en et lille puds ift hårvækst det er altså de underligste ting der følger med at vokse et lille menneske :p

Anmeld

15. september 2011

Silja&Noam

HoltSchmidt skriver:

Nej det har jeg ikke oplevet... der er sikkert en naturlig forklaring på det

Ja det håber jeg skal ha spurgt JM når jeg skal se hende

Anmeld

15. september 2011

Silja&Noam

Giraffen skriver:

jeg synes jeg har ekstra hår på maven af en eller anden underlig årsag.

Ellers har jeg fået bumser på heeeele ryggen, brystet og skuldrene + ekstremt fedtet hår -> er med andre ord blevet teenager igen :s

og tænker måske hormoner også kan spilde en et lille puds ift hårvækst det er altså de underligste ting der følger med at vokse et lille menneske :p

Ja teenager er et meget godt ord mit hår opfører sig os underligt

Anmeld

16. september 2011

<3

SiljasMoar skriver:

Jep får også dun af at være gravid... Tror det er noget med øget stofskifte

Anmeld

16. september 2011

Silja&Noam

mrs X skriver:

Jep får også dun af at være gravid... Tror det er noget med øget stofskifte

Det virkelig irriterende manden elsker at drille mig med alle de her ting.. Jeg er hans lille tykke ælling

Anmeld

16. september 2011

<3

SiljasMoar skriver:

Det virkelig irriterende manden elsker at drille mig med alle de her ting.. Jeg er hans lille tykke ælling

HAHA min tør vist ikke

Jeg er jo hormonel Og jeg tror at han bare er glad for at det ikke går ud af ham denne gang. Faktisk er der ingen det går ud over denne gang. Det er meget lettere 2. gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.