uren hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

er der nogen der kender noget godt mod uren hud som hudorme og bumser?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Chris86

Meget mælk = bumser Det er det eneste jeg lige ved...

Anmeld

15. september 2011

N&J

Proactiv fra tv shop (ved ikke om det fås andre steder) det virker, og så masser af vand

Anmeld

15. september 2011

MLT

Anonym skriver:

Gå til lægen, og hør dem ad

Anmeld

15. september 2011

Mikkel's mor <3

Den maskine der hedder ganvanic spa. den er også god til andre ting(bla fjerning af strækmærker, skader, pigmentpletter) den er guld værd!
og jeg elsker den.

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

Den maskine der hedder ganvanic spa. den er også god til andre ting(bla fjerning af strækmærker, skader, pigmentpletter) den er guld værd!
og jeg elsker den.

men den er godt nok os dyr men sådan en må jeg da have fat i da min kæreste er ked af sine strækmærker fordi han har været for stor.. 

Anmeld

15. september 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

men den er godt nok os dyr men sådan en må jeg da have fat i da min kæreste er ked af sine strækmærker fordi han har været for stor.. 

Ja den er meget dyr hvis man selv køber den, er heldigvis forhandler af de produkter, så får det noget billigere
men også bare at den kan bruges til mere end én ting, gør den bare så lækker..
min bror har så sent som idag brugt den på hans knæskade, uden at tænke over det rejste han sig og gik, efter 10 min udbryder han, fuck man det gør jo ikke ondt. ! det er så dejligt når man kan hjælpe andre..

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

Ja den er meget dyr hvis man selv køber den, er heldigvis forhandler af de produkter, så får det noget billigere
men også bare at den kan bruges til mere end én ting, gør den bare så lækker..
min bror har så sent som idag brugt den på hans knæskade, uden at tænke over det rejste han sig og gik, efter 10 min udbryder han, fuck man det gør jo ikke ondt. ! det er så dejligt når man kan hjælpe andre..

det jo vildt fedt.. tror min kæreste ville blive glad hvis han kunne få fjernet sine strækmærker ihvertfald bare så de ikke er så synlig mere. udover er han i fuldgang med at tabe sig.. 

Anmeld

15. september 2011

Molly8

Anonym skriver:

Hvis du også har en del kropshår fx på benene og er rund midt på maven, så overvej lige at blive tjekket hos lægen for PCOS også selvom du har børn.

Kh Molly

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Molly8 skriver:

Hvis du også har en del kropshår fx på benene og er rund midt på maven, så overvej lige at blive tjekket hos lægen for PCOS også selvom du har børn.

Kh Molly

det har jeg dog ikke.. og har rimelig nemt ved og blive gravid.. jeg har stort set intet hår.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.