Barselsdagpenge hvordan beregnes det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.832 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg er studerende med job ved sidden af. Jeg modtager min su hver mdr og betaler skat af det jeg tjener. Men nu når jeg skal på barsel hvordan beregnes mine barselsdagpenge? Beregnes de ud fra hvad jeg har tjent hele året eller udfra hvad jeg har tjent i de sidste 13 uger op til min barsels start??:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Pige2009

Prøv at ringe ind på din lokale kommune. De ved det

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Prøv at ringe ind på din lokale kommune. De ved det

Det er så netop det de ikke ved.. Bopæls kommune pure nægter at de har noget med det at gøre og arbejdsplads bopæls kommune siger det er altså bopælskommune  

Anmeld

15. september 2011

K&S

Anonym skriver:

Det er så netop det de ikke ved.. Bopæls kommune pure nægter at de har noget med det at gøre og arbejdsplads bopæls kommune siger det er altså bopælskommune  

Det er bopælskommunen, der udbetaler dine barselsdagpenge - men jeg tror ikke du modtager barselsdagpenge, når du er på SU  

Stopper du studiet? for ellers får du jo ekstra klip, når du føder. 

Er du medlen af a-kasse?

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det er bopælskommunen, der udbetaler dine barselsdagpenge - men jeg tror ikke du modtager barselsdagpenge, når du er på SU  

Stopper du studiet? for ellers får du jo ekstra klip, når du føder. 

Er du medlen af a-kasse?

Alle der arbejder har ret til barselsdagpenge

jeg arbejder = jeg har ret til dem Så længe jeg opfylder de 13 uger optil barselsstart hvor der skal arbejdes 120 timer min. samt at jeg har været tilmeldt arbejdsmarkedet i xxx antal mdr

Jeg stopper ikke på mit studie

nope er jeg ikke  

Anmeld

15. september 2011

K&S

Anonym skriver: